Gå til innhold

Angeleyes! BMW vs. VW

Ranger emnet

Polo-jenta

Anbefalte innlegg

Totalt enig med deg... sånn nesten... bare det av M3 speil passer generelt fint på bmw ;)

Joda, m3 passer fint på andre bmw'er, men liker ikke m3 styla 316 av den grunn;)

Da må den i så fall bygges totalt om med m3 motor eller tilsvarende.

Liker bare ikke at folk prøver å style billig biler til å se ut som luksus/sportsbiler, blir noe feil der.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joda, m3 passer fint på andre bmw'er, men liker ikke m3 styla 316 av den grunn;)

Da må den i så fall bygges totalt om med m3 motor eller tilsvarende.

Liker bare ikke at folk prøver å style billig biler til å se ut som luksus/sportsbiler, blir noe feil der.

enig, style 316 blir feil... men når du får bmw med rekke 6 osv med m styling så er det bedre... selv har jeg en 325 liksom...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, er det noe bedre å prøve å få en 325 til å se ut som en sportsbil da? (altså M3)

Uansett, vil en person ha "lexus" lykter, så må vel han få lov til det...og vil en eller annen ha M3 speil fordi det passer på bilen, så la ha gjøre det. Drit nå i om det kommer fra M3... Er det greit å sette de på en 318, 320, 335 eller hva det enn nå er... så kan folk like gjerne hive de på en polo, golf, civic eller hva det enn nå skulle være. Men men...det her er off-topic så vi glemmer den diskusjonen nå sombrero

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, er det noe bedre å prøve å få en 325 til å se ut som en sportsbil da? (altså M3)

Uansett, vil en person ha "lexus" lykter, så må vel han få lov til det...og vil en eller annen ha M3 speil fordi det passer på bilen, så la ha gjøre det. Drit nå i om det kommer fra M3... Er det greit å sette de på en 318, 320, 335 eller hva det enn nå er... så kan folk like gjerne hive de på en polo, golf, civic eller hva det enn nå skulle være. Men men...det her er off-topic så vi glemmer den diskusjonen nå sombrero

-Erik-

vil påstå at en 325 er mere sportslig enn en 316... men men... syntes det blir feil når folk hiver m speil på en vag, rs fronter osv på alle mulige biler osv osv... men alle har forskjellig smak

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også enig med Azzido her..Jeg bruker å riste godt på hodet når jeg ser VAG\Japser med Angeleyes, og ikke lexuser med Lexuslykter. Angeleyes er BMW, ikke noe Jalla Golf. likt med Lexus. De får bare bli irritert over det.

Det at risgutta forsvarer at man "stjeler" fra andre merker vises jo på bilene, Civic er vell værst der med både Angeleyes for og Lexus bak.

Men dette er bare min mening.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også enig med Azzido her..Jeg bruker å riste godt på hodet når jeg ser VAG\Japser med Angeleyes, og ikke lexuser med Lexuslykter. Angeleyes er BMW, ikke noe Jalla Golf. likt med Lexus. De får bare bli irritert over det.

Det at risgutta forsvarer at man "stjeler" fra andre merker vises jo på bilene, Civic er vell værst der med både Angeleyes for og Lexus bak.

Men dette er bare min mening.

Ricers bruker M3-speil og lexus lykter.. Bmw eiere bruker M-Tech merker... forklar forskjellen

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, style 316 blir feil... men når du får bmw med rekke 6 osv med m styling så er det bedre... selv har jeg en 325 liksom...

Samme faen om det er 316, 318 eller 325, er fremdeles ingen M3, du er like mye wannabe uansett. Kjipt å kaste stein i glasshus ass sombrero

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricers bruker M3-speil og lexus lykter.. Bmw eiere bruker M-Tech merker... forklar forskjellen

Ricers tar ting ifra andre merker, mens på bmw så blir faktisk endel motorsvake biler levert med mtech oppsett originalt ifra fabrikk...

Angel eyes hører til BMW, akkurat som m speil osv... men sier ikke at diverse bmw folk tar ting ifra andre merker... kjent problem er da lexus lykter ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricers tar ting ifra andre merker, mens på bmw så blir faktisk endel motorsvake biler levert med mtech oppsett originalt ifra fabrikk...

Angel eyes hører til BMW, akkurat som m speil osv... men sier ikke at diverse bmw folk tar ting ifra andre merker... kjent problem er da lexus lykter ;)

Nesten alle 316 - 318 - 320 jeg møter som er eid av ungdom er M-Tech, hmmm.. veldig rart det altså:D

Personlig så bryr jeg meg fint lite om hvor folk henter ting, sålenge dem ikke emblem trimmer eller kun prøver å kopiere andre.. Don`t imitate, innovate..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle 316 - 318 - 320 jeg møter som er eid av ungdom er M-Tech, hmmm.. veldig rart det altså:D

Personlig så bryr jeg meg fint lite om hvor folk henter ting, sålenge dem ikke emblem trimmer eller kun prøver å kopiere andre.. Don`t imitate, innovate..

hehe, ja du sier noe... men er endel som faktisk blir levert originalt med mtech utstyr...

jeg bryr meg igrunn ikke selv... men akkurat siden jeg er bmw gutt så blir det feil for meg å se angel eyes og m speil på alt mulig av biler utenom bmw...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja du sier noe... men er endel som faktisk blir levert originalt med mtech utstyr...

jeg bryr meg igrunn ikke selv... men akkurat siden jeg er bmw gutt så blir det feil for meg å se angel eyes og m speil på alt mulig av biler utenom bmw...

En kompis av meg eide en E30 320 M-Tech, pen bil selv om den var hvit:D

Det som er plagsomt er at nesten alt av lykter idag er Angel eyes lykter, jeg får ikke tak i lykter med De-linse uten å måtte kjøpe Angel eyes lykter.. Hvis du sjekker kataloger over alternative baklykter så er det lettere å finne Lexus lykter enn andre alternativer.. Jeg kaster kanskje litt stein i glasshus her siden jeg selv har lexus på Golfen, men til mitt forsvar kan det sies at jeg har bestilt meg blå baklykter(ikke lexus):D

Men, uansett hva en gjør så klarer en aldri å gjøre alle tilfreds uansett..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme faen om det er 316, 318 eller 325, er fremdeles ingen M3, du er like mye wannabe uansett. Kjipt å kaste stein i glasshus ass sombrero

nei er ikke m3 jeg har, mulig jeg er wannabe... men vil fortsatt påstå at det ser bedre ut med en 325/328 coupe med diverse m detaljer enn en 316... men alle har forskjellige meninger... respekterer det...

det jeg vil fram til her er at jeg syntes det blir feil når rice/vag folk osv tar ting ifra et spesifikt merke og hiver det over på bilen sin... som da angel eyes denne tråden omhandler...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å si at det er like mye wannabe å m-tech style en 325 som en 316i sier jo mest om personens egne komplexer\Janteloven\U name it. det faktum at 325 faktisk er endel sprekere en gjennomsnittsbilen.

Å du kan ikke kalle Azzido wannabe uansett om du ønsker det, for han har ikke noe M-tech styling på sin bil, men Seidl..

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 er vel ikke akkurat no vill maskin det heller?? omtrent som å si at en accord 2 liter med 140 hester er samme bil som accord type-r som har 2,2 liter og 211 hester forde de har nesten like stor motor.. og hvorfor sier alle at de har m-tech fanger når de har m3 fanger? m-tech fangern har vel egentlig en ribbe mitt på??

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider