Gå til innhold

Nonameice sin Golf.

Ranger emnet

Hole

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde du giddi å tatt bilde av felgen?
Kan ta bilde når den er vasket sånn at det syns at kanten er polert, det gjør det ikke nå.

Når det gjelder bakluka så er den ikke prioritert nå, har endel ting som kommer før den: Regreim, clutch, 2 nye batteri og dynamo og dette er ting som koster alt for mye :(

Men idèen til vwgolf2 høres interessant ut da og billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner det å hjelpe.

Blir morro å se bilen igjen på treff.

Hadde jeg vært deg ville jeg latt bakluka vært som den er nå,

litt for mange Golfer med gjennsveiset bakluke.

Men det er min mening.

Ser ut til å bli gromt med den anlegginstallasjonen der ja....

Har du noe bilder av interiøret. ?

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

golfrider den weberen.. Går den bra eller? Måtte du bytte insug for å bruke den? Hva heter den? Pris osv
Weberen funker fint den, modellen heter 34 DMTR 35/250, men den er som sagt modda til trimminga på motoren, den går forøvrig ganske fett. Har prøvd å sette på mindre bensindyser men det funka dårlig. Trenger ikke bytte innsug, men mulig du må ha ett mellomstykke på den. Pris vet jeg ikke, stod som sagt på bilen da jeg kjøpte den.

Hallo Egil.

Skal få tatt noen bilder av interiøret. Hvordan går det bilen til Lars Erik a? Blir den klar til sommern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Weberen funker fint den, modellen heter 34 DMTR 35/250, men den er som sagt modda til trimminga på motoren, den går forøvrig ganske fett. Har prøvd å sette på mindre bensindyser men det funka dårlig. Trenger ikke bytte innsug, men mulig du må ha ett mellomstykke på den. Pris vet jeg ikke, stod som sagt på bilen da jeg kjøpte den.

Hallo Egil.

Skal få tatt noen bilder av interiøret. Hvordan går det bilen til Lars Erik a? Blir den klar til sommern?

Det går bra, er vel nesten ferdig utvendig, og montering igjen innvendig.

Den blir nok klar til sommeren ja, blir morro og se resultatet når bilen er ferdig... :)

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil :)

Hvis jeg får lov til å komme med innspill ang. bakluke så ville ikke jeg helsveiset tror jeg..ser penere ut hvis du fjerner viskeren og dysa samt lista på bakluka og lager en slett overgang. litt mer spessielt også

Når det gjelder bakluka så er den ikke prioritert nå, har endel ting som kommer før den: Regreim, clutch, 2 nye batteri og dynamo og dette er ting som koster alt for mye :(

Men idèen til vwgolf2 høres interessant ut da og billigere :)

Kan fikse det og, me det betyr jo fortsatt at viskerhull, dysehull og åpneren til bakluka må sveises, så du sparer jo kansje litt på sparkelen og pussetida, hehe. Var inne på tanken med å gjøre det sånn selv, men siden luka mi allerede var sveist og fanger hadde fått skiltplass, så gidder jeg ikkje gjøre noe med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fikse det og, me det betyr jo fortsatt at viskerhull, dysehull og åpneren til bakluka må sveises, så du sparer jo kansje litt på sparkelen og pussetida, hehe. Var inne på tanken med å gjøre det sånn selv, men siden luka mi allerede var sveist og fanger hadde fått skiltplass, så gidder jeg ikkje gjøre noe med det nå.
Ja, kan jo se på saken seinere, men det blir ikke med det første.

Når blir du klar med prosjektet ditt a? Ser ut til å bli jækla tøft :) Liker godt VR6 lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan jo se på saken seinere, men det blir ikke med det første.

Når blir du klar med prosjektet ditt a? Ser ut til å bli jækla tøft :) Liker godt VR6 lyden.

Helt i orden...

Takker :) Håper å bli ferdi til sommeren, men ting tar tid, å jeg vil ikkje forhaste med noe, det skal gjøres skikkelig første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, like greit å gjør ting skikkelig. Blir bare ei plage og muligens pengesluk hvis det blir mange bingoløsninger.

Har fått gjort litt med rammebygginga til glassfiber lokket i dag, men ting tar tid. Jækla mye småplukk og slikt, men det begynner å ligne. Fant ut at vi må ha inn en skjerm også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har gått veldig treigt siste tida, men har nå fått lagt tre lag glassfiber på ene sida. Og arbeidet med å lage andre sida er igang.

IMG_1160.jpg

En bedre vinkel av høyttalerplasseringa.

IMG_1161.jpg

Nå blir det en del sparkling og pussing fremover og forhåpentligvis ett bra resultat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider