wilecat Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Colabokser og honningbokser fungerer utmerket! Når eksosanlegget blir varmt blir aluminiumen mukt og setter seg fast.. Så etter litt kjöring kan du nesten ta av slangeklemmene.. I skjöter er det bare sveis som holder.. Gun.Gum blåser vekk når du drar på, og ingenting annet vil feste seg skikkelig inni en skjöt/flens. Det vil nok ikke holde veldig lenge.. På rör og potter fungerer gun-gum og "alu-folie" lösninger helt greit.. Men jeg sveiser åkke som.. Siter "Han bak meg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Prøvde eksospasta og teip på en crosser. Ante ikke hvor lite det tålte..Kicka den, og så sa det bang, og så var det hull igjen... HEHEHEHE!! ser det der for meg HEHE:) deg: "Se her ja, ska me sjå"...... Grrrrrr.....Grrrrrrrr.....Grrrrrweeeennn...weeeennnnneneenen......BANNG!!!......WEENENENENEN angry Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsxman Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tetta eksosen på bilen min med eskosteip i fra biltema dagen før eukontrollen. Bilen gikk i gjennom (!!) men når jeg kom hjem (7 km) så var d ett stort hull i eksosen. Snakk om flaks..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Uffda.. Hull i potta jeg og nå.. Er høylydt nok fra før.. Nå høres den ut som en traktor på steroider! Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg