Gå til innhold

Mitt Project SQ (?)....

Ranger emnet

matador

Anbefalte innlegg

takk, takk! :hello: det er det som er målet, få mest mulig "musikk" og ikke bare "bra lyd" liksom... :) men litt ålreit å få tilbake meldinger at man er på "riktig vei" skal prøve å få litt tid til mer justering i tilfelle det blir noe tur til Haugesund i helgen. Ang det andre kan vi ta det på PM ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det elna kondiser jeg ser du bruker der?

ble forresten litt slapp da jeg så hva slags forsterker du brukte i en grisedyr SQ installasjon.

en slik jeg har skrudd i småbiter og brukt til deler for SMPS fiklinga mi >_<

der har jeg for å være ignorant.

men jeg har da Alpine MVR-1005 ampen liggende ennå <3

Vanvittig mye bra her, morro å lese!

stå på.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det elna kondiser jeg ser du bruker der?

ble forresten litt slapp da jeg så hva slags forsterker du brukte i en grisedyr SQ installasjon.

en slik jeg har skrudd i småbiter og brukt til deler for SMPS fiklinga mi >_<

der har jeg for å være ignorant.

men jeg har da Alpine MVR-1005 ampen liggende ennå <3

Vanvittig mye bra her, morro å lese!

stå på.

:) hvilken av forsterkerne skrudde du i bitter?:shake SS? Adcom?

siemens kondiser egentlig :) men det var på den "gamle oppsettet" når jeg brukte Phoenix Gold. Nå har jeg ingen kondiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du matador, du sa vi skulle møtes å ta en prøve lytt, var jo ikke lange veien... men jeg hører aldri noe fra deg... nå må jeg få hørt på såpestykket ditt!! :) så kan du høre på nazi tralla mi!!

hei Erik, desverre veldig opptatt om dagen men når som helst egentlig. Har ikke justert noe særlig mer enn tidskompensering og gjørt den "Emma vennlig" men heldigvis den jalla spilleren min kan programeres til forkjellige oppsett ;) ta med noe utvalgte musikk Erik, jeg får blåse litt ørevoks av deg med System of the Down og noen andre som jeg kjenner godt fra før, ellers skal woodbeach skaffe meg mye rå musikk i den shangeren og -gleder meg til å få de!! Vi hørte litt av det i Rudskogen i sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"desverre" fikk jeg besøk av en bil med Alpine, 2 x Helix amper og Focal som skulle justeres "fort og gæli" men fant en feil som måtte ordnes først og tiden flyr:shake ... tar vi det imorgen isteden Erik. :)

sendte deg PM forresten

EDIT: ble for seint til trening idag og... :( .... skal vi treffes idag kl19:15 kopsstads krysset da ERik?? du fikk min mob nr på PM :) venter på savr fra deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel Phoenix Gold forsterkeren, 350'n som ble vraka.

noe sier meg at det var dumt av meg.. >_<

uff, uff:shake ZX350 bygger på samme topology som M100 egentlig, dog ZX PWM er litt mer effektiv og raskere.... Det var vel Zetec som fikk over 140dB i dBDrag med en 350 om jeg ikke husker feil. :)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så deg i haugesund. Det stereo anlegget ditt spilte fint, rett å slett overlegent bra!! Jeg selv sto på utsida å hørte... å fy da dette spilte rent å pent.

Synd at han med a3 camelon saken ikke fikk cden ut igjen:P hehe luka ville ikke opp:P hehe

Men det skal bli litt forandringer til neste år her i haugesund. Håper du kommer til neste år også!! Kanskje bytte motor i forden? hørtes ut som en go del ventil tikking:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider