Gå til innhold

Mitt Project SQ (?)....

Ranger emnet


matador

Anbefalte innlegg

Var innom messa på søndag, Fikk ikke hørt så mye fordi en kammerat

skulle hjem over i all hast. Men det lille eg fikk høre imponerte virkelig !

Fantastisk hvordan man kunne få ut så mye dynamikk og bass av de

Morel ellementa!

 

Kunne skimte ett par Pioneer subber + Kinetik bateri baki der også..

Så var eg og 2 andre kammerater innom Pål etterpå (det var jo ingen boller der! :watchout )

 

Vart blakk gitt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk, takk!! :kiss egentlig så husker jeg ikke mye poeng det ble Tony, konvoluten med bedømingen finner jeg ikke. Eneste jeg kan si at heldigvis på lyd jeg skoret bra siden jeg fikk en del poeng trekk da jeg kom seint til bedømmingen på fredag -brukte forresten nesten 2 timer på å finne frem da jeg reiste til Norges Varemessa i Lillestrøm og lettet ette konk og ingen hadde hørt om den der...:hammer så viste seg at jeg var på feil sted...:) ellers fikk jeg også minus poenger på diverse men fikk bedskjed om å justere enda mer på tidskompen... :ass:

 

det var dumt at du ikke fikk mer tid da gravstein men til tider var ganske mye folk og så det var ikke alle som fikk anledning til å sitte inne i bilen. Så du ellers de 2x6,5" subb elementene i dashen? :) til tider så ut som om de skulle håpe ut av korgen men at de ble "hold igjen" av grillen :partyon: ellers skulle de Kinetic batt til en kamerat men de 2 minste er tiltenk til bruk i Mondeo sammen med en SS DaVinci ope hattehyllen;) forresten jeg spilte i helle dagen med høyt volum men allikevel greide å delta i DbDrag... :) min "stakars" modifisert dynamo på 75Amper hadde allrede en lade spenning på 14,6volt etter en kvarters kjøring på vei innover :titties:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ellers de 2x6,5" subb elementene i dashen? :) til tider så ut som om de skulle håpe ut av korgen men at de ble "hold igjen" av grillen :partyon:QUOTE]

 

 

De to 6,5 din på dash bordet er fasinerendes.. hehe. Husker jeg sto og kikka på de på grill partet/ stereo treffet til morten og soundstream arosa. som du selv sier, man sitter og venter på at de skal hoppe i ruta... :D

fikk desværre ikke sittet innin bilen din og hørt da, håper jeg får anledning til det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det ble litt dårlig med tid skjønte jeg cossi... men ellers takk for alle positive innspil og virkelig håper på en lytte sanse i nærfremtid :cheers: ellers var flere andre biler som jeg hadde så lyst til å høre men fikk desverre ikke muligheten og annledning da jeg spilte for Erik Andre som stå ved gangen...:partyon:

 

ja, bare si ifra når du er i nærheten LLH så kan du høre på, og ta gjerne med egne platter ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... prøvde så godt jeg kunne å "overdøve" Db gutta med "musikk"... :chairshot da mye "bråk" kom fra den siden men "lite musikk"...:D

 

ja, jeg blir satt i en høyere klasse da jeg har ampen og subb kassen over hattehyllen og extra batterier bak så en kar med en hel vegg med 4 eller 6 elementer i en opel spilte rundt 148dB mot mine 140,1dB som ga meg en andre plass. På Bass Race ble jeg disket da jeg spilte 130dB med musikk -jeg hivet meg på uten å ha hatt noe sjangs til å prøve meg først :) Klassifiserte meg til finalen i DbDrag så jeg regner med å komme om jeg får anledning.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...
åssen står det til med dette prosjektet a? er fra horten og har bare hørt rykter om en "james".. mulig å få tyvlyttet en gang eller? tar med tony om du er redd for meg :D

 

hehe... stereanlegget i bilen er historie nå.... har plukket ut det meste da bilen er nesten ikke i bruk :) dessuten det var bare dama som brukten... men kommer tilbake neste år i en annen bil, er det noe særlig "bilstereo miljø" i horten da?? :happyhappy: hadde vært moro å dra i gang en egen "team" :) fra Horten

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår