ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg skal ha blått lys i instrumentpanelet og lurer derfor på hva jeg skal velge: Om jeg velger kun diodepærer, så passer de i innfatningen (tror jeg), men er det lurest å kjøpe med innfatning? Blå diodepære nr. 111 Meget kraftig Blå 3mm diode på kretskort som passer i 1,2W fatninger i varmeapperat og kontakter. Dioden er på 950 mCD og lysspredning over 60 grader. VW Kit 1 - Blått (2x112-La) Passer til : Golf II, Jetta, Polo. årg. 83 - 91. Merk at den grønne folie i instrumenteringen skal fjernes. VW kittet høres jo mest kjent ut, men om det ikke er nødvendig å kjøpe det, så sparer jeg noen kroner på bare å kjøpe pærene...? ...i tillegg trenger jeg jo en lysdiode til nede ved klokka... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg skal ha blått lys i instrumentpanelet og lurer derfor på hva jeg skal velge: Om jeg velger kun diodepærer, så passer de i innfatningen (tror jeg), men er det lurest å kjøpe med innfatning? Blå diodepære nr. 111 Meget kraftig Blå 3mm diode på kretskort som passer i 1,2W fatninger i varmeapperat og kontakter. Dioden er på 950 mCD og lysspredning over 60 grader. VW Kit 1 - Blått (2x112-La) Passer til : Golf II, Jetta, Polo. årg. 83 - 91. Merk at den grønne folie i instrumenteringen skal fjernes. VW kittet høres jo mest kjent ut, men om det ikke er nødvendig å kjøpe det, så sparer jeg noen kroner på bare å kjøpe pærene...? ...i tillegg trenger jeg jo en lysdiode til nede ved klokka... du trenger (1x112-Ka) (2x112-La) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Niiice! Takker :) ...så da, siden det ikke er noe som heter (2x112-ka) der så kjøper jeg tre stk. (1x112-ka) ? :rolleyes: (det er 2x112-La), men er vel forskjell på La og Ka... så langt i fra å få blå dioder nå! |-| Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Niiice! Takker :)...så da, siden det ikke er noe som heter (2x112-ka) der så kjøper jeg tre stk. (1x112-ka) ? :rolleyes: (det er 2x112-La), men er vel forskjell på La og Ka... så langt i fra å få blå dioder nå! |-| du trenger 2 stk 112LA og 1 stk 112KA Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det jeg kjøpte når jeg ordnet blått lys i min var: VW Kit 1 - Blått (2x112-La) For disse passer rett i innfatningen som er der fra før av! Du har helt sikkert digital klokke regner jeg med...? I så fall: Ser du her hvordan en kar har gjort det, jeg vet ikke hvordan man vanligvis gjør det men..... Meeeen nå etter jeg har installert de og alt virka fint og flott, har den pæreholderen som var over klokka(der dere har turtelleren) gått (eller hoppet ut av sporet sitt, har ikke sjekka enda)..............Og har aldri hørt noe om kvaliteten på dioder.no sine dioder! :P Verken positivt eller negativt. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg