Gå til innhold

Diverse engelske biler til salgs

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

MOT mener jeg er noe ala EU-kontroll her, så hvis du hadde bodd i england hadde du ikke trengt å vise den før om 12 måneder. Og det er 6 måneder igjen som avgiftene er betalt for. Ingen av disse tingene skal ha noe å si for importeringen!

 

Å regge trimmet bil er faktisk billigere enn å innføre den og så trimme (Hvis jeg har forstått riktig), ihvertfall på en så gammel bil! Du må ha bevis på effekt og at bilen tåler det og alt det tullet da...

 

Billigere med hensyn til å kjøpe delene her og få de montert eller hk avgift?

Begynner vel bli litt OT detta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man har lov registrere de høyrerattet?

Hvordan er det registrere en bil med "mods" ? Jeg må vel til full teknisk når den skal bli registrert,da bør den vel være orginal for å holde pengene i lomma og ikke i statskassa.

 

EDIT : Visst jeg kjøper feks denne http://sxoc.com/vbb/showthread.php?t=147848 Hva betyr

12 months MOT

6 months Tax ?

Ønsker svar ang registrering av trimmet bil

 

Ikke noe problem og registrere en høyrerattet bil.

 

Med litt uvisshett,så tror jeg at det skal gå an og få registrert trimmede biler,men at trimmingen må kunne dokumenteres og registreres slik at vognkortet er fortrolig med effekt og mods. (korriger meg gjerne hvis jeg tar feil)

:)

Mazda Rx-7 - Silver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååhttp://sxoc.com/vbb/showthread.php?t=149641

Noen som har fått med seg prisen på den?

 

Skulle bare ønske jeg hadde lappen og pengene nå så hadde du måtte tatt med deg en bil til hjem fsr:)

 

Kan ingen ting om dette men.

Si om man skulle kjøpe en S13 til 15.000 eller hvor mye de ligger på der,

Da må jeg betale 25% mva

og pluss si at jeg skal regge den med de modifikasjoner som er gjort med motoren.

Noen som har peiling på hvor mye det vil koste til sammen. om jeg skal ha den slik den er, men med hvote skilter?

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Noen som har peiling på hvordan det er enklest å frakte en bil fra litt utenfor London (Brackley) hit?

 

Ser det går båt fra newcastle, men det må vel være noe nærmere? Er jo en grei kjøretur opp dit! Kjører jo selvsagt dit hvis jeg må, men hadde ikke gjort noe med en enklere løsning..

 

All hjelp og tips mottas med takk!! Er ennå litt grønn på dette området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvordan det er enklest å frakte en bil fra litt utenfor London (Brackley) hit?

 

Ser det går båt fra newcastle, men det må vel være noe nærmere? Er jo en grei kjøretur opp dit! Kjører jo selvsagt dit hvis jeg må, men hadde ikke gjort noe med en enklere løsning..

 

All hjelp og tips mottas med takk!! Er ennå litt grønn på dette området!

 

Newcastle er nok enklest og billigst. Er ikke så veldig langt å kjøre egenlig. Fin vei hele veien også ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ er det den som er på bildet?

 

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18238&item=4550071513&rd=1

 

*sikkle på*

denne synes jeg noen bør slå til på.

 

dayum! "480BHP"

 

Denne mååå til norge :D

 

edit - oops, står i japan den :(

 

japanskengelsk: "There is an excellent agent in Britain to us.

We will introduce a British agent to you!"

så morsomt :D:D

 

hoho

 

"An interested user please jump in our homepae.

Again we receive any kind of question"

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår