Gå til innhold

Tennings spørsmål!

Ranger emnet


mmk2

Anbefalte innlegg

Når jeg justerer tenninga med lampe og har blokert slangen til vakumklokken på fordeleren ligger turtallet på 900 RPM.

Med en gang jeg kobler i vakumslangen til klokka igjenn går turtallet opp til 1400RPM.

Er dette normalt??

Noen tips får å få ned turtallet? Vakumklokken som styrer turtallet(3/4 Point Unit) ligger ikke inpå den tappen som styrer turtallet pga at det er for høyt.

Bytte tomgangs dyse?

Veit at gasseren er byttet med er ikke sikkert på om den har 1,6 eller 1,8 dyser som står i....og jeg har 1,6!

Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt

Ford Prope GT 24v 93` solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår