Gå til innhold

Noen som har En sierra underspoiler??

KajKnoz

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det jo ikke noe problem!=)

har ikke en cosworth grill, så kunne trenge det oxo ja!!:P

kontakter deg så fort ejg vet når jeg har mulighet til å ta meg en kjøre-tur jeg vettu!!

får ta en grundigere titt på bilen min ikveld og se om det er noe mere jeg trenger som du kanskje har:P

tror det er noe mere jeg trenger egentlig se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger vel egentlig alt som passer til den..

kjekt med litt ekstra-utstyr oxo hvis noe skulle skje vettu..

alt som kan "forbedre" utseendet både innvendig og utvendig+ sladrespeilet og pussemotoren er hvertfall det viktigste, men hvis du f.eks har et dashbord som passer kunne det vært kjekt å hatt det oxo, ettersom jeg skal lakke opp litt osv..

så som sagt er ALT som passer av interrese.. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis alt er i bra stand, så er det solgt!;)

du har vel ikke den lille spoileren jeg har vært på jakt etter en god stund nå oxo??

den lille leppa som jeg startet denne "tråden" for??:P

det er hvertfall den spoileren som burde loggi under den spoileren jeg har i "avataren" min..

hehe..

jeg skal prøve å få kommet meg inn til deg en tur så fort som mulig nå jeg..

tar en ringerunde etter folk med litt stor bil ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg desværre ikke..

han som har hengeren skal ha den over 17 mai fikk jeg beskjed om, så jeg kunne komme å hente hengeren først den 18.

er det mulig å hente tinga like etter du har kommet hjem da?

jeg må forresten ut og jobbe i noen timer nå, så får ikke sett svaret på denne før ejg kommer hjem senere ikveld engang (7-8 tia)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider