Gå til innhold

Noen som har En sierra underspoiler??

KajKnoz

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

med andre ord så var det et annet, eller var det det samme som du solgte han??:P

du kjenner vel ingen som skal kvitte seg med den lille leppa av en spoiler jeg trenger vel??

ser at absolutt alle biler på veien har den, men drar jeg på skroten for å titte så finner jeg ikke en eneste en, og har fått veldig lite respons over nettet oxo:(

men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal se om jeg får ordna den leppa men hvordan dash har du?mitt er brunt!kan du ringe meg i morgen på dagen så jeg får prata ordentlig med deg da??45073329 har forresten fangere også greit å ha i reserve :rolleyes: men ring meg når du har tid da

1987 sierra 2.0i(sedan)

1985 sierra 2.0lat(spiker)

1987 sierra 2.0is(solgt)

1986 bmw e30 320i(solgt)

go fast!!!!! :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringer deg når jeg er ferdig på jobb jeg vettu.

navnet mitt er forresten Aleksander hvis jeg ikke har sakt det tidligere:P

hvis du går inn på denne linken her, så er det bilder av bilen min innvendig og utvendig:

http://spaces.msn.com/members/knoz/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdW xsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!1pE-GjNhi_735naGHH2mYE_w!105&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1

litt dårlig bilder av dashbordet men kanskje det er nok til å se om det du har passer?

hvilken farge det er på dashbordet er egentlig det samme så lenge det er mulig å lakke det;)

hadde du fått tak i den lille spoileren så hadde jeg blitt kjempe glad:)

ja, hvertfall bakfangerene jeg har nå er det en bulk i, så hadde hvertfall vært greit å få byttet den.

farger har ingen betydning på alt som skal lakkes for jeg skal lakke det som kan lakeres innvendig og utvendig iløpet av sommeren sombrero

snakkes etterpå

mvh

Aleksander Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wookaj doh

Får håpe jeg snart får fatt i den da :rolleyes:

bilen blir nok lakkert iløpet av sommeren, og da hadde det jo vært best å få den med under lakkeringen..

hvis noen har den spoileren eller noe annet av stæsj til sierra så ta kontakt!

hvis jeg ikke får tak i delene så må jeg utsette lakkeringen, og kan ikke si at det frister å utsette den..

lakken er alt kjøpt inn lissom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du hatt mulighet til å kjøre delene til CI service i oslo??

jeg jobber for CI i fredrikstad så da kunne jeg fått fraktet delene ned hit med en av CI sine biler...

det ser ikke ut som du har tid til å treffe oss hjemme hos deg i helgene fremover lissom..

mvh

Aleksander Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider