hyundai Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Noen som har noen lure knep om hvordan man får små skilter? Var nemelig på biltilsynet i Oslo og forsøkte å få lite skilt foran..men det var som å prate til en kakkerlakk. Helt umulig. Hva er evt straffen for å bruke et skilt man har fått laget? et ikke orginalt skilt.. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Du kan kun få lite skilt dersom fangern er av en slik utforming at vanlige skilt ikke passer/går på. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det er jeg klar over og fronten er utformet slik at det passer dårlig med stort skilt. Men neida.. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoTme Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 det skal stå i vogenkortet at du har lite skilt! En kompis av meg hadde det på en golf 2, han ble stopet av snuten og måtte vise bilen på biltilsynet + at han måte levere in det lille skilte! I mitt står det " Tildelt lite høyt skilt foran skal monteres på venstre side av frontfangerer Dok. fra importør ok + NOEN TALL Siter - 01 Evo VI Tommi Makinen Edition x 95 Audi RS2 x 86 Audi UrQuattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hmm..er sikkert ikke så lett å få det hvis bilen ikke er godkjent med det til og begynne med da.. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 De gir ikke ut små skilter lenger. Før fikk alle MX-5 tildelt små skilter mener jeg å huske, men det er det stopp på nå. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Unntaket er vel veteran amcars? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Nå er det vel kun amerikanske biler med plass beregnet for lite skilt som får dette. Slik at skiltet er "nedsunket" i fangeren på en måte. De som fikk godkjent lite skilt før denne nye regelen var heldige;) Blir du tatt med "fake" skilt er det det samme som dokumentforfalskning! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 En på forumet her fikk nettopp skilter på en gammel Barracuda, men biltilsynet ville ikke gi ut små skilt foran selvom et stort normalt skilt ikke passet for fem øre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg