Gå til innhold

Terjus: '78 Kadett restaureringssprosjekt

Ranger emnet

Terjus

Anbefalte innlegg

Folk har vel fått plass til det meste i alle gamle Opeler syns jeg. Jeg må innrømme å aldri ha sett oppi en Kadett C, bare bilder. Men oppfinnsomheten er langt ifra fraværende her på forumet, så go for it!

Jeg hakke peiling på hvordan godkjenninger foregår. Er ikke hovedpoenget at bremsene skal matche kreftene? Bremser er jo dyrt da..

Bremser fra saab passer opel syns jeg og huske.. men da blir bolt dimensjonen forandret fra 4x100 til 5 bolts hvis det er 4 bolt du har da.. og det er relativft billige bremser.. Sto litt om det i bilsport 10... 17/5 2005 (corsa reportasjn)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Har endelig fått feriepenger og skal til og bestille karosserideler.

Har tittet inne på veng.no og tenkte og bestiller derfra. Men synes

varnr i forhold til produktbeskrivelse var dårlig og forholde seg til.

Hvis noen som har erfaring med veng kunne tenke seg og gi meg noen hint eller konkrete varenr. hadde det hvert hyggelg=)

HVa som trengs sees vel på bildene:p

Er i hovedsak en kanal, dørkplater og evnt. deler til og dekke igjen småhullene i innerskjermene bare.

MVH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har endelig fått feriepenger og skal til og bestille karosserideler.

Har tittet inne på veng.no og tenkte og bestiller derfra. Men synes

varnr i forhold til produktbeskrivelse var dårlig og forholde seg til.

Hvis noen som har erfaring med veng kunne tenke seg og gi meg noen hint eller konkrete varenr. hadde det hvert hyggelg=)

HVa som trengs sees vel på bildene:p

Er i hovedsak en kanal, dørkplater og evnt. deler til og dekke igjen småhullene i innerskjermene bare.

MVH.

Jeg holder nå på å bygge bremser på mitt prosjekt. (Kadett C) Bruker Omega 3,0 24V skiver framme, som er borra om til 4X100, og Ford Sierra skiver bak med Ford Scorpio calippere. Ca 1400.- for frambremsene hos Blomdal. Trenger ikke bli så veldig dyrt..... :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...