Øyvind Ryeng Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Beru Ultra X er ikke anbefalt.. Dem er for kalde for småkjøring etc.. Passer bra for langkjøring o.l. Bruk pluggene som er beregnet til din bil.. Tøvsnakk! thumpsup Her er det snakk om å ha plugger med rett temperaturområde; en kjempemessig generalisering som sånn dette er kanskje ikke akkurat nobelsprismateriale. Dette er jo det samme som å si at "Honda har ikke bunndrag", "Audi kan ikke svinge" og "Toyota ruster", og denne sorten generalisering vil aldri klare noe annet enn å fremme fiendskap mellom leirene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Kjøp de som er beregnet til bilen din, eller tilsvarende. Bare dra til en sjappe så finner di ut. Alt fungerer Jo, jo... Det er ikke noe problem. Klarer alle å finne ut av. Vil bare vite hva plugg som fungerer best. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tøvsnakk! thumpsup Her er det snakk om å ha plugger med rett temperaturområde; en kjempemessig generalisering som sånn dette er kanskje ikke akkurat nobelsprismateriale. Dette er jo det samme som å si at "Honda har ikke bunndrag", "Audi kan ikke svinge" og "Toyota ruster", og denne sorten generalisering vil aldri klare noe annet enn å fremme fiendskap mellom leirene. Selvfølgelig.. Men, nå snakker vi generelt;) Mekonomen har fått klager på disse pluggene, ikke uten grunn... Jo, jo... Det er ikke noe problem. Klarer alle å finne ut av. Vil bare vite hva plugg som fungerer best. Som oftest får du det du betaler for.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jo, jo... Det er ikke noe problem. Klarer alle å finne ut av. Vil bare vite hva plugg som fungerer best. Jeg har kjøpt de billigste de har på mekonomen til min bil. Bilen går ivertfall like bra på de som de som satt i før (TROR det var bosch plugger?). Men jeg sier det igjen, nekter å tro at du merker forskjell på plugger til 150 og 450kr. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg har kjøpt de billigste de har på mekonomen til min bil. Bilen går ivertfall like bra på de som de som satt i før (TROR det var bosch plugger?). Men jeg sier det igjen, nekter å tro at du merker forskjell på plugger til 150 og 450kr. Hva med en bil som er tunet? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Har også hørt at når du kjøper nye plugger, er det noen som er innstilt med et vilkårlig mellomrom mellom elektrodene. At en må justere de slik at de passer til bilen. Stemmer det? Har ikke praktisert det på de andre bilene jeg har hatt. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg vet ikke hva du legger i tunet, men jeg kan kanskje tenke meg at en bil som er trimmet med diverse modds kanskje blir mer kresen på plugger, men jeg vet ikke ;) Avstanden til elektroden finner du i handboken til bilen din. På min stemte det akkurat med de pluggene jeg kjøpte (det står på pluggembalasjen hvor stor avstand det er) Så det KAN tyde på at det er ferdig fiks nå man kjøper plugger som er beregnet til akkurat den bilen du kjøper til. (bra setning) Om ikke, så bruker du sånne spesielle "blad" som du legger mellom, og banker til rett avstand. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Noen som vet om forhandlere av Halo plugger?? Finner ikke noe vettigt på nett... Helst i Stavanger-området :) Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 <3 Min personlige mening om plugger á lá Halo, Super4 og annen "gimmic" er at om man ikke klarer å gniste en vanlig plugg, så har man noe galt med tenningssystemet i bilen, eller man har for stort gap til at spenningen man får fra coilen ikke klarer å ionisere luftgapet mellom elektrodene, og derved, ikke klarer å danne en lysbue. En vanlig NGK kobberplugg holder i bøtter og spann for veldig mange høyt trimmede biler, så hvorfor ikke da en lett modifisert gatebil? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg