Gå til innhold

Cadillac med 20 + " felgs?

Ranger emnet

Oshim

Anbefalte innlegg

Så en Cadillac med VELDIG store bling felger utenfor den lokale Esso`n ;)

Bilen var en slags stasjonsvogn / Suv .. det var ikke en Escalade.

Mørkeblå, sota ruter og det Sto ett eller annet 300 bakpå..

Noen som har bilder av noe de tror kan være bilen?

Edit : Ble litt usikker på om det var en Chrysler.. huff..

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Cadillac med VELDIG store bling felger utenfor den lokale Esso`n ;)

Bilen var en slags stasjonsvogn / Suv .. det var ikke en Escalade.

Mørkeblå, sota ruter og det Sto ett eller annet 300 bakpå..

Noen som har bilder av noe de tror kan være bilen?

Er nye 300 til chrysler...:) fåes i st.v og sedan

Sikklig feit pimp bil...kler 20" krom veldig bra...starter å bli endel av dem i oslo....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nye 300 til chrysler...:) fåes i st.v og sedan

Sikklig feit pimp bil...kler 20" krom veldig bra...starter å bli endel av dem i oslo....

Er vel ikke så mange med 20-toms kromfelger enda vel..? :D Jeg har ihvertfall kun sett den grå (?) stasjonsvogna som pleier å stå parkert i Vika og ved Haralds Gym (samme bilen).

Var forøvrig siiiinnsykt mange av den når jeg var i USA i november, særlig i Miami og i New Orleans. (Man skulle kanskje ikke tro at det var mye fete biler i New Orleans, men damn.. Tipper det har noe med godt betalte fotball- og basketspillere å gjøre :D)

Edit: 300C heter forresten modellen. I USA selges den også som Dodge, da med navnet Magnum.

Edit2: Mørkeblå er den vel ja, ikke grå som jeg skrev :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mange med 20-toms kromfelger enda vel..? :D Jeg har ihvertfall kun sett den grå (?) stasjonsvogna som pleier å stå parkert i Vika og ved Haralds Gym (samme bilen).

Var forøvrig siiiinnsykt mange av den når jeg var i USA i november, særlig i Miami og i New Orleans. (Man skulle kanskje ikke tro at det var mye fete biler i New Orleans, men damn.. Tipper det har noe med godt betalte fotball- og basketspillere å gjøre :D)

Edit: 300C heter forresten modellen. I USA selges den også som Dodge, da med navnet Magnum.

Edit2: Mørkeblå er den vel ja, ikke grå som jeg skrev :rolleyes:

Får du slutte å rette så mye på meg Espen eller så skal jeg legge meg i hardtrening på fotball spill....:P

Får håpe prisene på disse faller fort...ber jo bare om et halvt år i gargen vår.....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du slutte å rette så mye på meg Espen eller så skal jeg legge meg i hardtrening på fotball spill....:P

Får håpe prisene på disse faller fort...ber jo bare om et halvt år i gargen vår.....

Seff må jeg rette på deg når du skriver feil hele tida? :D :D

Dessuten ligger jeg i hardtrening på fotballspillet hver eneste dag på jobb, så det er bare å komme,hehe. :fingers: :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt er det 18-tommere både foran og bak. Tar jeg ikke feil er det 18 på crossfire også.

er en av de det er forskjell foran og bak.. husker bare ikke åkken ta døm det er.. hehe

tror det er crossfiren.. 17" foran og 18" bak, el 18, 19..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider