Pater Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 det er gatebil snart, er det noen her som har tenkt seg en tur til våler da....? skal nedover med golfen min i hvertfall, lyst å ta noen runder på bana, noen andre her som skal det? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 blir ikke på våler nei, men rudskogen tenker jeg.:) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 blir ikke på våler nei, men rudskogen tenker jeg.:) ut på bana da ell? kjørte på banen når det var vacn sitt hovedtreff i fjor, morro da :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 skal nok til Våler den 21 tenker jeg.. men skal nok ikke ta nazi-knallerten utpå banen nei... Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg og Laaars kommer vel en tur på fredagen, men ikke noe kjøring på banen... :rolleyes: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg kommer.. og parkerer på Parkeringplassen :) blir ikkeno kjøring eller "utstilling" :P Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 skal på treffet på våler [vacn], klør litt i fingerene etter å kjøre litt på bane men redd for å ødelegge noe chicken :rolleyes: får se når treffet nærmer seg Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Olalalaaaaaaaaaa :titties: gjett om jeg har lyst:D om jeg får fikset sluringa mi, så skal jeg sikkert dit jeg også, banekjøring er et must dersom jeg skal dit:) :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg har veldig lyst å kjøre på bana, men må ha nye bremseskiver foran først tror jeg..... og bytte bremseveske så skal jeg prøve meg ... kanskje Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Si ifra hvis noen vil ha pene nye felger til gatebil da! Se signaturen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Si ifra hvis noen vil ha pene nye felger til gatebil da! Se signaturen min. OT: 16" felger med 17" dekk? fete felger Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hehe, sorry, trykkleif. Skal fikse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hadde det vært 9x16 så hadde jeg vært meget interessert. Ja Pater, du må få fiksa bremseskivene, så blir det bruking av Golfene på bana:) Da skal det jaggu meg brukes også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hadde det vært 9x16 så hadde jeg vært meget interessert.Ja Pater, du må få fiksa bremseskivene, så blir det bruking av Golfene på bana:) Da skal det jaggu meg brukes også:D ja må prøve på det, tror du biltema skivene funker? sist jeg kjørte der så røyk det av klossene å skivene mine, kjørte ca 10 i ett strekk ell noe :D ... sikkert varme :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hehe:D Vel, har aldri prøvd dem, men de må vel funke omtrent like bra som alt annet de så lenge de skal tilsvare kvaliteten til originaldelen eller bedre:) Grunnen at de er billigere enn orgiginalen er leverandør og merke, så de er nok mer enn gode nok vil jeg tro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg