Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Foresten dolk. veldig pen bmw. og hadde du gått ut ville nok flere sagt det til deg der og da.

Takk, men jeg trenger ikke og gå ut av bilen for og høre skryt om bilen min, for meg er bilen min rå og kul og da holder jo det liksom, men klart, det er ekstra poeng hvis flere syns det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"ååhh? det var ironi håper jeg?

for var det ikke du som fsr ble rimelig forbanna på for at du burna i pitten på treffet hannes i våres?"

Den spinningen var til ære for en som filma for Canal Motor, men jeg glemte jo og slå av diverse antispinn og DSC, så den spant jo ikke så bra da, ikke noe jeg gjør til hverdags det om du skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, du har tydeligvis null peil på hva som er gjort med min :)

Du har helt rett i det du skriver om at jeg ikke vet hva som er gjort med bilen din, og vet du hva det kommer av? Jo du så vel det selv, men hvis du ikke klarte å forstå det kan jeg jo si det til deg, jeg har ikke noe interesse i og finne ut hva som er gjort med Japseblekk og gnagere, sorry kamerat men sånn er det jo bare og det må jo du bare respektere. Bruk gjerne 1mil på bilen din men ikke forvent det at alle gidder og se på hva du har gjort med den, og atpåtil bli sure av det at ikke alle kommer bort til deg og forteller hvor "fantastisk og flott" bil du har. Det er noe du tydeligvis må lære deg og det er forstå at folk har ulike meninger om hva som er flott og fint her i livet. Så slutt og kritiser oss som ikke gadd og springe rundt bilene deres men heller valgte og bli sittende i bilen og bivåne det hele. Men til og med vi gikk ut av bilen når det kom folk som deler vårt syn på hva som er rått og ikke rått, men da stakk jo dere alle av fordi det var blitt observert en snute bil (Noen som jo ikke er noe uvanlig en sen lørdagskveld) på den andre siden av kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakka med securitas, eller omvendt, de påsto at jeg hadde børna, "gnager for helvette," da jeg da, "denne kjerra burner ikke for noe." fyren bare titta dumt på meg. - var en sånn liten "gay" kladd, men uansett, det han sa var; "Moro å se på biler gutter?? - ja sier jeg, mye bra her. - men den burninga deres ødelegger, det er trotts alt folk som sover i brakkene bak her, og oppå åsen."

- så hadde denne ene personen IKKE burna,hadde vi IKKe blitt hevet vekk, så hadde treffet blitt lengre..

+ for mange fine biler og stort oppmøte, som jannis/nope sier, så var det egentlig et knall treff, bortsett fra været..

vi tar en meet på smart-club i juni, så blir det nok bedre med folk.. - you pick the date :D:D

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- så hadde denne ene personen IKKE burna,hadde vi IKKe blitt hevet vekk, så hadde treffet blitt lengre..

+ for mange fine biler og stort oppmøte, som jannis/nope sier, så var det egentlig et knall treff, bortsett fra været..

vi tar en meet på smart-club i juni, så blir det nok bedre med folk.. - you pick the date :D:D

Er med jeg :)

Får håpe været blir bedre, så kanskje det kommer folk lengre fra også :)

Dolk: jeg blir ikke sur fordi du ikke liker bilen, vet om flere som ikke liker den jeg. Men det blir som med meg og Bmw og flere andre det. Ikke akkurat det som interesserer meg mest heller :)

Klart, det hindrer meg ikke i å ta en titt. Hender jo faktisk man kan få litt inspirasjon av å se på andre sine biler/prosjekter.

Menmen, du har tydeligvis helt totalt annerledes mening en de fleste her, og det respekterer jeg, det jeg ikke respekterer er måten du legger det frem på.

Du virker litt hoven, men jeg kjenner deg ikke så du kan jo være helt annerledes irl (men det fikk vi jo ikke funnet ut...)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jannis sin mx3 er drit kul,en av de få bilene jeg kunne tenkt meg,jeg er hondafreak,men hvis jeg skulle hatt no annet ville jeg hellr hatt mx3 enn bmw 740 lixom...japsebiler er best!!!

Takk :)

begynner å bli fornøyd nå, hehe.

Akkurat kjøpt meg leilighet, så det blir nok prioriteringen fremover en stund :)

men vi får se, ikke heeelt umulig det blir litt mer power etterhvert.

Har jo en turbo og noen småting liggende her.

Men venter over nyttår, minimum før det skjer noe med det. (skal det gjøres, skal det godkjennes, og stå i vognkortet).

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg :)

Får håpe været blir bedre, så kanskje det kommer folk lengre fra også :)

Dolk: jeg blir ikke sur fordi du ikke liker bilen, vet om flere som ikke liker den jeg. Men det blir som med meg og Bmw og flere andre det. Ikke akkurat det som interesserer meg mest heller :)

Klart, det hindrer meg ikke i å ta en titt. Hender jo faktisk man kan få litt inspirasjon av å se på andre sine biler/prosjekter.

Menmen, du har tydeligvis helt totalt annerledes mening en de fleste her, og det respekterer jeg, det jeg ikke respekterer er måten du legger det frem på.

Du virker litt hoven, men jeg kjenner deg ikke så du kan jo være helt annerledes irl (men det fikk vi jo ikke funnet ut...)

nope-mx3

Jammen, da er vi jo enige da, du må ikke bli sur på meg/oss som liker Tyskerbrakker fordi vi ikke gidder og menge oss med dere Japsefriker, så skal vi (Noen vi også gjorde) la dere få være ifred med bilene deres og vi snakker ikke nedlatende om hverandre. Shake hands? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du grenrør???

Ingen som lager det spesielt for Mx3, så det må tilpasses fra Probe el. MX6.

Evt. lages fra bunnen av, noe som er dyrt.

Er et firma som jobber med å lage T3/T4 turbogrenrør til Mx6/Probe, og de bør passe med litt justeringer.

nope-mx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider