Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Sorry, men jeg mener at spebarn kan være hjemme ikke på Streemeet, det er jo liksom ingen syklubb selvom man skulle tro at det var det man var på i går kveld. Og den Bmw'n er kanskje ikke helt gubbet hvis man studerer den nærmere. :)

hmm, tidlig krøkes er det ikke det det heter? hehe.. syntes det var koselig å se barn der å jeg.. ser ikke noe galt i det egentlig. Markus hadde det sikkert helt toppers, søt var han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

prizma: Sleng ut videoen du filma a ;)

Streetmeet`et var helt greit, kunne vært heldigere med været(litt kaldt og at det regna litt). Når regnet kom så plutselig stakk alle, bortsett ifra at regnet slutta 2-3min etter folka hadde dratt.. Så da stakk vi og, kom tilbake en 20-30min senere og da ser vi snuten står der og jager bort resten av folka som er der..

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes treffet var ganske så bra jeg!

både bedre og dårligere enn i fjor, på forskjellige måter..

var kontrollert burning nå, selv om det ikke blir så godt mottatt av politi/securitas/grunneier.. stor forbedring fra i fjor :D

I fjor var det noe mer forder thumpsup

var over 40 biler, kanskje så mye som 45 på det meste.. Når vi telte så var som nope nevnte 39 biler..

Var en god mix av biler forsåvidt.. jeg hadde det veldig allright! :)

Synd det regna etterhvert! Svetta ikke akkurat ihjel sombrero

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom innom en tur med S2k'en sammen med bruttern i hans Integra.

Var nesten ikke biler der, og det tok 5sek før politiet parkerte på tvers foran meg 5mm fra fronten min og begynte å skrive regnummer.

Vi dro en tur på kino istedet da, det var jo ikke mer enn 5-6 biler der tror jeg.

Snakket med politiet senere nede i byen, og det var greit å stå og snakke, men ikke grisekjøring.

De lurte på om FMV var det nye Rudskogen. hehe

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bil jackpot. fikk titta litt på den.

åssen styling er det? combat?

hehehehehehehe. fikk jævlig lættis når jeg så de to militærbilene kom. noen som skjønte noe av det? hehe han ene sto jo med ett jævla maskingevær på taket. hadde vært noe og råna i byen med det:D

likte også den ene colten som var der. var vel ett par der?

Den som hadde litt bling bling felger. Og en sånn turteller med shiftlight dekka med chrom. og en japsepotte om jeg husker riktig. noen specs på den? bilder?

var greit streetmeet liksom alt i alt. syns alle dro så tidelig bare, men var mange som var tunge på høyrefoten når de dro da:)

spesielt 2 kule S14.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes street meet er genialt

mye hyggelige folk pluss at en blir alltid kjent med nye=hyggelig

jeg får meg alltid en god latter når noen børner,jeg digger det selv.

men sånt jo er ikke lov derfor kommer snuten alltid!!!sånn vil det alltid være.

men hver sin smak ang børne.

gleder meg stort til neste treff,er knall og prate med bil med gutta/jentene og kanskje få med seg litt jug/skryt samtidig :rolleyes:

for våres del satt vi oss i bilen når det begynte og regne og klokka nærma seg halv ti og da ble det staaar waaars på kino isteden notin

når blir neste meet da folkens!!!!!!!!!!! (ottesen du kan vel dra igang no i særp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte også den ene colten som var der. var vel ett par der?

Den som hadde litt bling bling felger. Og en sånn turteller med shiftlight dekka med chrom. og en japsepotte om jeg husker riktig. noen specs på den? bilder?

QUOTE]

Colten til Cecilie.

Er en 97' model med litt stæsj.

Pen dame og pen bil:)

mere info kan man finne på http://www.kolaracing.com

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehehe. fikk jævlig lættis når jeg så de to militærbilene kom. noen som skjønte noe av det? hehe han ene sto jo med ett jævla maskingevær på taket. hadde vært noe og råna i byen med det:D

QUOTE]

Er en stor militær øvelse på østlandet nå tror jeg.

Disse var militante utøvere fra holland.

Fikk maks lættis da de rusa motoren da de kjørte i ring rundt oss.

Han med maskingeværet slet litt med å holde maska selv:)

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tidlig krøkes er det ikke det det heter?

hehe ja. En skal tidelig krøkes om man en god krok skal bli? er det ikke noe sånn?

favoritt ordtaket mitt:)

sorry off - topic men måtte bare

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bil jackpot. fikk titta litt på den.

åssen styling er det? combat?

Jepp det er PSG combatkit.. med litt endra frontfanger..

morette frontlykter..

Tror de gutta i militærjeepene lurte litt... lurer på hva som fikk de til å kjøre til FMV hehe..

blir sikkert bra med den 18! :)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider