Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Kommer selvfølgelig jeg!

Men hvor hen mener dere er den store asfalten?

Etter bensinstasjonen, så kommer det en parkeringsplass på høyre(sand) og venstre(asfalt) side. Er det der, eller går det ann å kjøre lengre inn på plassen ett sted?

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer selvfølgelig jeg!

Men hvor hen mener dere er den store asfalten?

Etter bensinstasjonen, så kommer det en parkeringsplass på høyre(sand) og venstre(asfalt) side. Er det der, eller går det ann å kjøre lengre inn på plassen ett sted?

hadde vært toppen hvis det kom fler fra ndre steder enn østfold.. de som kommer da kommer vel mest sannsynlig på E6 inn i sarpsborg.. og de som ikke vet hvor FMV er, kunne jo da f.eks møtt opp like ved E6 i sarpsborg, og fulgt etter en av oss som vet veien.. f.eks meg, bor i sarp:) bare å sende mail!:)

det her blir fett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ingen andre har lagt ut noe forslag, så prøver jeg. Det har enda ikke vært noe streetmeet i Østfold dette året, og jeg synes det er på høy tid. Dette med å skjule linken for politiet tror jeg ikke funker, da det vil bli vanskelig å markedsføre treffet her. Man risikerer bare at folk ikke ser dette, eller glemmer streetmeetet hvis vi skal skjule planleggingen.

Hvis politiet møter opp, får vi bare ta det på sparket, og håpe at de ikke bruker terrorpolitet som de brukte på Lørenskog.

Jeg foreslår et streetmeet på FMV ( akkurat der vi var i fjor ) i Fredrikstad, Lørdag den 28 Mai kl. 20.00. Hvis det ikke er planlagt noe annet ekstremt spennende denne kvelden, kan man jo møtes?

Bare prøv å kom dere så langt bort fra husene som mulig, ikke alle var så veldig fornøyde når jeg hadde det der sistgang :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortalt om meetet til alle rånere jeg kjenner pluss noen til,. håper dere gjør det samme, syns det var trasig respons her ja

ikke alle vet hva bilforumet.net er, men de kommer jo fordi.. det er jo pga vi forteller videre og de videre osv...

det kommer nok en del folk, men er det noen som har informert eieren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider