Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å få til noe på smart club i råde da?

Må jo ikke på død å pine svi av gummi heller da

Enig, men som andre sier, alltid noen som MÅ svi gummi.

Kunne gjerne hatt et streetmeet fri for svidd gummi jeg... hadde igrunn vært behagelig.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var streetmeet med vw-audi klubben på toys'r us i sarp i fjor.

Klarte fint å gjennomføre et treff der uten å svi av gummi.

Så det lar seg gjøre.

Men er jo klart at det finnes noen som bare må tøffe seg litt og da...

Selvfølgelig klarer VACN å arrangere et møte uten burning når alle kjører fwd med forstillinger som knekker sammen bare man spinner ut av et kryss. Det sier seg selv...

Tror du har misforstått - burning er ikke for å tøffe seg, det er fordi det er morsomt. Hvis du ikke liker burning kan du sitte hjemme med dama og massere føttene hennes...Streetmeet uten burning er utrolig døvt, blir fort kjedelig å "beundre" bilene til andre folk.

Håper det kommer litt folk, og at mange er villige til å ta i et tak for fellesskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med å ta tak i noe for fellesskapet?

- har du snakket med eier av plassen, for hvis ikke kan plassen være stengt den kvelden for alt vi vet, og det vil også kunne føre til dårlig PR om vi bilentusiaster kommer dit for så å grise til plassen!! :rolleyes:

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med å ta tak i noe for fellesskapet?

- har du snakket med eier av plassen, for hvis ikke kan plassen være stengt den kvelden for alt vi vet, og det vil også kunne føre til dårlig PR om vi bilentusiaster kommer dit for så å grise til plassen!! :rolleyes:

Uansett skal noen leke seg, dere kommer ikke vekk ifra det, de gangene jeg har hatt treffa der, har jeg fått kjeft og klager....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med å ta i et tak for fellesskapet mente jeg burning, ikke rydding.

Dere må ikke tenke på konsekvenser hele tiden gutter, det er veldig jentete. I andre land treffes folk og burner uansett om de har tillatelse eller ei, men her i Norge hvor man er styrt av myndighetene, må man spørre politiet, grunneieren, naboen og mora si :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke tenke på konsekvenser hele tiden gutter, det er veldig jentete. I andre land treffes folk og burner uansett om de har tillatelse eller ei, men her i Norge hvor man er styrt av myndighetene, må man spørre politiet, grunneieren, naboen og mora si :rolleyes:

hehe bra sagt.

Egentlig jævlig enig

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert alle syns det er så jævla gøy å se biler som står og spinner da vettu.

Jeg liker for min del å møte folk for å slå av en bilprat, og ikke tiltrekke meg for mye politi. Jeg synes det er ok å ikke bli 'en kjenning' av politiet fordi jeg henger rundt på 'børnetreff' hele tiden.

Som regel greier ikke folk å børne skikkelig likevel, det blir noen halvhjertede piruetter mellom parkerte biler, med fare for lakk og helse.

Det er alltid noen klovner som må ta den helt ut, og til syvende og sist ender det med at de driter seg ut, og setter enda en gang hele bilmiljøet i dårlig lys.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel greier ikke folk å børne skikkelig likevel, det blir noen halvhjertede piruetter mellom parkerte biler, med fare for lakk og helse.

Det er alltid noen klovner som må ta den helt ut, og til syvende og sist ender det med at de driter seg ut, og setter enda en gang hele bilmiljøet i dårlig lys.

Bilmiljøet i dette landet vil alltid bli stillt i et dårlig lys, uavhengig av om noen personer skulle "drite" seg ut ( det pussige er at det enda ikke har vært ulykker på streetmeet, mens bla de "profesjonelle" driftinggutta klarte å knuse et bilvindu under leking ). Ola Dunk generelt liker ikke biler, og jeg tror ikke noen politikere vil gi bilinteresserte positiv omtale i våres levetid.

Det er naivt å tro at streetmeets skader bilmiljøet - man får gjøre det beste ut av det istedenfor å være så opptatt av hva andre mennesker synes om deg og din interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt jentete jeg da, men prøver gjerne en burn med min gnager jævel :scared

synes nå at noen skal tenke på konsekvenser, evt arrangere dette lovlig, snakke med grundeier, mamma, politiet og staten, menmen, det er vell bare meg.

Synes du at de som eier plassen skal betale for rydding, og evt avstenge plassen for at vi ikke skal komme dit igjenn? nei, gjør som i porsgrund (biltema der det var lovlig treff), arranger med folk, og la det heller koste oss 5-10L bensin..

jeg kommer uansett jeg, men tror nok at vi fort blir kastet bort derifra, men da drar voi jo tilk industriområdene forbi gamlebyen da :D så da er det ikke noe stress, der er det jo en 402-meter å der... om vi skal kjøre FF stil og blokke alle sideveiene :rolleyes:

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Det der med børning er og blir et konfliktområde, men de som skriver på bilforumet trenger vel ikke å henge seg opp i at noen "likesinnede" (antagelig så er vi ikke så likesinnede) liker å burne.

Det argumentet med at burning= dårlig PR er tynt, ettersom gjennomsnittsnordmannen allikevel helst ser at alt som har med motorinteresse skal tillintetgjøres (alle har blitt sett stygt på om vi har oppråna bil med "lavt baktrykk" eksosannlegg, har vi ikke) Så la heller folk få gjøre som de har lyst med bila sine, det er ikke så veldig ofte vi som børner slenger dritt til dere som ikke gjør det.

(kan ikke dere som rakker ned på børning stelle dere i et hjørne av plassen langt unna hvis det skjer da, så får dere ihvertfall minimert problemet for dere selv. Dere kan jo lukke øynene også, dra hjem, eller bare la være å komme sånn i TILFELLE noen skulle finne på å driste seg til å burne litt) (ironi)

ta treffet som det kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider