AndySix Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Blir sikkert ikke populær hos diverse samboere/kjærester av dere her nå, men hvis dere er ferdig med bilen for våren og fortsatt har litt penger igjen på kontoen som ikke er øremerket diverse regninger, så kan dere ta en titt her: http://www.autoartmodels.com ADVARSEL: som bilinteressert gutt er det lett å ta helt av her! Har akkurat bestillt.. (modeller kan bestilles hos http://www.modellbiler.no). Nei, jeg har ingenting med dem å gjøre annet enn som kunde. vil ha..vil ha...vil ha... PS. modellene her holder meget høy kvalitet og detalj gjengivelse. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by Andy156 Har akkurat bestillt.. (modeller kan bestilles hos http://www.modellbiler.no). Nei, jeg har ingenting med dem å gjøre annet enn som kunde. PS. modellene her holder meget høy kvalitet og detalj gjengivelse. Tja, høy kvalitet og detaljgjengivelse kan man vel ikke skryte for mye av dersom de virkelig skriver Stingray på en -59 Corvette, den heter jo som kjent Sting Ray. Stingray var et navn som kom i -68 eller.no sånt hvis jeg ikke husker helt feil. Forøvrig relativt få kule biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by Ascona Tja, høy kvalitet og detaljgjengivelse kan man vel ikke skryte for mye av dersom de virkelig skriver Stingray på en -59 Corvette, den heter jo som kjent Sting Ray. Stingray var et navn som kom i -68 eller.no sånt hvis jeg ikke husker helt feil. Forøvrig relativt få kule biler. ooh.. virkelig en blunder der ja.. Ellers var det vel ikke veldig overraskende at ikke DU fant deg noe der. :rolleyes: Men tipper mange andre gjør! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Hvilken bil er egentlig dette?? http://www.autoartmodels.com/pages/fewpage/73303_423.htm specs? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by ola Hvilken bil er egentlig dette?? http://www.autoartmodels.com/pages/fewpage/73303_423.htm specs? Det er en Holden fra Australia. Så og si samme bil som en Opel Omega her hjemme. Men Holden har kanskje litt mer vellykket design? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by Andy156 Det er en Holden fra Australia. Så og si samme bil som en Opel Omega her hjemme. Men Holden har kanskje litt mer vellykket design? Den er vel en del større enn Omega også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by Ascona Den er vel en del større enn Omega også? En "del" større vet jeg ikke helt, men at den kan være noe større er godt mulig. Hadde ikke med meg målebånd. :op Men det kan sikkert sjekkes ut på websider av spesielt interesserte. En annen ting er at Holden nesten ikke så ut til å bli levert med noe annet enn V6 og V8. Og det er et av de mest populære bilmerkene der nede. Dessuten finnes den i pickup versjon. Noe Omga vitterlig (heldigvis?) ikke gjør her hjemme. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by Typhoon_ hehehehehehe... Bygge bane fra trøndelag til rudskogen (og retur)... En kjempe-ide! Den har min fulle støtte! :) Kjøre til Rudskogen på 2 1/2 - 3 timer ja :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Comodoren er det samme karosseri som omega. Står endel om de her: http://www.3rotor.com/index_ie1024.htm Rå bil. Se under non rotary buildup og HSV clubsport R8 Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Ligner vel litt på opel omega:op :op :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Holden VY er veldig nære en Omega, men det sitter en 300hk Chevy LS1 i dem. De får en del kritikk for å være tunge og for den (sterke men) uinteresserte og livløse motoren. Og forbruket er ganske brutalt, i test ligger de ofte på 15 - 17L/100km på blandet kjøring :eek: Ganske interessante biler egentlig, men de har noen svakheter - motorene er kompliserte å trimme da motorstyringen struper effekten tilbake til normal i løpet av noen få tusen km, så løsningen for mange er å montere piggyback motorstyring, eller å bytte ut hele motorstyringen. Og da er det fritt frem med tuningdeler fra Corvette og F-body... temmelig mange sinte sånne etterhvert :D Holden VY SS: Det bli grå-importert slike til UK, og jeg har sett dem i blader av og til. De ble lansert som "M5-killer" i evo, men det holdt ikke særlig lenge... men som stor og billig familiebil i Australia hvor bensinen er billig og asfalten tørr er de veldig populære. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 fant ikke volvo 240, noen som kan lete for meg som har bredbånd? he, he... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by espen Holden VY er veldig nære en Omega, men det sitter en 300hk Chevy LS1 i dem. De får en del kritikk for å være tunge og for den (sterke men) uinteresserte og livløse motoren. Og forbruket er ganske brutalt, i test ligger de ofte på 15 - 17L/100km på blandet kjøring :eek: Ganske interessante biler egentlig, men de har noen svakheter - motorene er kompliserte å trimme da motorstyringen struper effekten tilbake til normal i løpet av noen få tusen km, så løsningen for mange er å montere piggyback motorstyring, eller å bytte ut hele motorstyringen. Og da er det fritt frem med tuningdeler fra Corvette og F-body... temmelig mange sinte sånne etterhvert :D Holden VY SS: Det bli grå-importert slike til UK, og jeg har sett dem i blader av og til. De ble lansert som "M5-killer" i evo, men det holdt ikke særlig lenge... men som stor og billig familiebil i Australia hvor bensinen er billig og asfalten tørr er de veldig populære. Bruker de et annet styrings system en Camaro/Firebird/Corvette da eller? For de er meget lette og trimme til oppunder 400hk :D Til Motor styringen finnes masse mods i US. Livløs? har du kjørt en? synes den var kanll sterk ikke no ræser men det kan fikses. Det forbruket må da værra rein bykjøring camaro påstås bruke 0.9 på landeveien men her kan jo fabrikken trikse da... Men de bruker jo da ikke mere en en sur Audi med sekser da... Finnes få ettermarkeds motorstyringer som klarer motoren men det kommer fra Autronic :D Sa jeg at det sto en LS1 i garasjen hos meg hehe men orginal blir den ikke lenge... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Era, jeg har ikke sett eller kjørt noen Holden, men ta en titt i feautres på Autospeed.com - der er det et par tester og en del teknisk på bilene. Slik jeg har forstått det så er dette en funksjon som er lagt til mtp garantiordninger. Egenskapene ligger nok i de fleste motorstyringene allerede, f.eks kan du lese ut dreiemoment direkte fra nyere VAG motorer. Kommer nok etterhvert det der, noen av de nye SAABene har f.eks loggefunksjon i motorstyringen og det var snakk om at SAAB eventuelt kunne lese info derfra etter en krasj som ledd i forskning på ulykker og sikkerhet. Ikke nevn dette for Samferdselsministeren :eek: ...men at det blir spreke biler med litt mods, det er det ikke noe problem å tro på :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranumer Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 [Kan det stemme at det er du som var på ACR-banen i Mo I Rana på WAG-treff sommeren 2002?:dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg