Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 I hvilken måned regner biltilsynet som halv-årsavgift? Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ingen som vet dette ? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er det ikke i midten av april eller mai da? Edit: feil feil, det er 1. juli ser det ut til. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Aha, thanks! Kan jo se om noen andre er uenig med deg chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er det ikke i midten av april eller mai da? Edit: feil feil, det er 1. juli ser det ut til. Stemmer det, jeg skal vraka den ene bilen min nå, og da får jeg tilbake halve årsavgifta hvis jeg leverer bilen innen 1. juli. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Takk, da er det avgjort. Må vente til 1.Juli med å regge reservebilen min da jeg selger bmw'n i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg