Mutta Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Alle vet hva jeg egentlig synes om denne "stilen", men det er din bil; det er DU som skal like den. Man kjøper/bygger vel ikke bil etter hva andre synes og mener, gjør man vel? (Postcount: OneUp!) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 nettopp kjøpt den. har ikke fått gjort nokke ennå. men har bestilt senkesett og dempere;) satser på at det blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 drit fin bil ;) hadde gjort seg med litt senking ;) pooorno felger ;) Grattis!! ;) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 drit fin bil ;) hadde gjort seg med litt senking ;) pooorno felger ;) Grattis!! ;) Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 bjorøy som i Fjell kommune?? er vel ikke kjøpt på sotra?? går vel 3 stk hvite slike her ute, så dere kan jo starte en klubb :titties: Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Feit bil! :) Få den litt nærmere jorda nå, så blir det bra! Ser du har skrevet at du har 40/25 senkesett i signaturen din, men du har ikke montert det enda vel? Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 de er på vei. har fan meg ventet i over 2 uker på de no! men men! skal bli digg med senkesett. den krenger jo så jævlig no! noen som har flere råd for hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 bjorøy som i Fjell kommune?? er vel ikke kjøpt på sotra?? går vel 3 stk hvite slike her ute, så dere kan jo starte en klubb :titties: DU går vel ikke på sotra også, gjør du vel? har sett en annen som er make men ikke 2. en med karbon panser, stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Got Bling? Ikke min stil, men lykke til! Gøy med Honda!!! Wheeee....e.ee.e....e......e... :) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Fin bil.. Typisk Honda look.. Men fin bil :) Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 DU går vel ikke på sotra også, gjør du vel? har sett en annen som er make men ikke 2. en med karbon panser, stemmer det? misforstå meg rett,. jeg bor på sotra og har sett 3 stk hvite civicer her ute alle med samme baklykter, så jeg vil ikke være med i klubben deres, her kjøres det golf, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 misforstå meg rett,. jeg bor på sotra og har sett 3 stk hvite civicer her ute alle med samme baklykter, så jeg vil ikke være med i klubben deres, her kjøres det golf, var da voldsomt da! har da ikke sagt noe om noe klubb jeg, og ikke at du har civic. du kjører golf du ja! men hva gjør du her i civic forumet da?? kjør golf du og slutt å kom med slike unødvendige komentarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Pen civic du har :) Blir spennende å se bilder av bilen når du har lagt den litt nærmere jorda ja ;) Lykke til med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg