HemiCuda Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Har lagt merke til en del bra modifikasjoner her i Photoshop forumet nå, spesielt i konkuransene, så jeg tenkte jeg skulle gi dere en lite utfordring :p Siden mesteparten av bilene er nye og fine biler ifra før, så fant jeg ut at jeg skulle holde min egen lille "konkuranse" med en eldre "stygg" bil, som VIRKELIG trenger en mod ;) jeg valgte da en Toyota Tercel stv 4WD og utfordringen er å lage en "tøff" bil av Tercelen, idag er det den 10, så jeg sier at alle de som er interisert i å prøve seg bør bli ferdig til neste måned, tiende i neste måned, så en måned på å komme med et bidrag (hvis en vil) etter det lager jeg en ny tråd med alle bidragene og en poll der en kan stemme på sin favoritt. håper noen er interisert i og bidra med sitt talent i denne lille "konkuransen" Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ideen er god, men utformingen er dårlig :) Dette kommer du til å få klager på: - Bildet er for lite - Bildet er for kornete Det er også de to klagene jeg gir nå :) Jeg hiver meg gjerne med, selv om jeg ikke akkurat er av de beste eller de med noe talent, men da må du ordne et bedre bilde. Dette bildet er et vanskelig utgangspunkt, på grunn av kvaliteten, ikke bilen. sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jeg skal lete opp et bedre bilde da :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jeg skal lete opp et bedre bilde da :p Gjør det, så blir det bra :) Gleder meg :D Hehe.... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Gjør det, så blir det bra :) Gleder meg :D Hehe.... Bedre? håper dette bildet kan brukest :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ser ut som at photobucket krymper bildet bruk heller http://www.imageshack.us Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bildet er nøtt til å være større. det er helt umulig å jobbe med et så lite bilde. men ideen er god, så jeg blir gjerne med hvis du kommer med et større/bedre bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ser ut som at photobucket krymper bildetbruk heller http://www.imageshack.us tror ikke den krypet bilde no særlig Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hmmm... jakten på et stort bilde av en 1985 Toyota Tercel 4WD er igang! :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 åja..trodde du hadde et mye større bilde.. fordi det burde være 1024X768 minst Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 åja..trodde du hadde et mye større bilde.. fordi det burde være 1024X768 minst Han har rett. Kvaliteten er god, vell å merke :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 bah... er umulig å finne et bilde av en Tercel stv 4WD av 1985+ årsmodellene... Edit: Drit i Tercelen, jeg fant et annet bilde som kan brukest, god kvalitet, 1024x768 i størrelse Ford Capri Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Søk på altavista, funker fett:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg