Gå til innhold

Prosjekt Hamar golfen

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk! :) Huff!! nå er jeg litt oppgitt! Har fått satt på bremsene.. sånn delvis! Når jeg kom til den andre siden foran fant jeg ut at jeg hadde satt de klossene med føler på på feil side! Men bestemte meg for å fortsette så jeg fikk brukt bilen på jobb i mårra og så jeg kunne sove litt tidligere enn om jeg hadde byttet! Meeeen.. Så viser det seg at når jeg startet bilen å begynte å kjøre så henger bremsene på litt! og det skurer fært! Noen som veit hva det kan være som gjør dette? Er det noe som heter høyre og venstre side? Er det kanskje derfor det ikke funker.. Det så veldig fint ut når jeg hadde det løst og satte det på men..

Hilsen frustrert Marius.

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var feilen funnet.. Skivene passet ikke, og det sto feil info i produkt katalogen til brembo.. FINT!!! Så da blir det black diamond skiver i stedet! Var vist bedre og dem.. Regner med det, for dem koster det dobbelt av brembo sine! Men men.. Da blir det bremser! Kjører med orginalt enda, bare byttet klossene siden dem var så slitte fra før.. Får vel de nye skivene i mårra! updates kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen bilder av hvordan du festet bakluke åpneren på din bil? og hvor?

Driver med dette på bilen til heidi, den virker fint når luka er åpen, men den klarer ikke åpne luka når den er igjen!!

Finner liksom ikke noen bra plassering, for er vel ikke bra å få før mye knekk på wieren?

Håper du, eller andre med golf 4 kunne gitt meg en god forklaring, helst bilder :)

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen bilder av hvordan du festet bakluke åpneren på din bil? og hvor?

Driver med dette på bilen til heidi, den virker fint når luka er åpen, men den klarer ikke åpne luka når den er igjen!!

Finner liksom ikke noen bra plassering, for er vel ikke bra å få før mye knekk på wieren?

Håper du, eller andre med golf 4 kunne gitt meg en god forklaring, helst bilder :)

Hodlihoo...... kan prøve å fikse noen bilder av hvordan jeg har gjort det da i hvertfall.... min fungerer helt fint. onfiredevi

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min funker fint den.. Skal se om jeg får tatt noe bilde! Men fant jo en fin plassering på min! ta bilde senere i dag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodlihoo...... kan prøve å fikse noen bilder av hvordan jeg har gjort det da i hvertfall.... min fungerer helt fint. onfiredevi

Det hadde vært knall veitdu :) Har det noe å si på kraften på åpneren hvor lang wieren er?? Måtte kappe den endel der jeg plasserte den...

Marius: Sorry off topic på tråden din..

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius: Sorry off topic på tråden din..

Det går bra vettu :) Men det skal ikke ha noe å si hvor lang wire'n er nei..! men sett åpneren sånn at den går rett mot.. og at den drar i riktig retning.. Er noen sånne ull i metalet bak der.. Jeg skrudde fast min bak en av skille veggene som er der også dro wire'n gjennom hullet! Funker fint her.. Si ifra om du ikke får noen bilder så skal jeg fikse! Bare å løpe ut å skru ut plata evt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Vært stille her i det siste grunnet lite updates.. Det som har blitt gjort med bilen nå, siden sist er at jeg har byttet baklykter, og satt inn nye lykter foran med xenon! Noen har sikkert lagt merke til det alerede! Vurderer å selge bilen om dagen, så om noen skulle være intr så er det bare å skrike ut.. Klør nemlig i fingrene etter et nytt prosjekt! Legger ut linken til annonsen her senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la meg jobbe et år til, så jeg har hatt fast jobb over lengre tid, så jeg kan få lån, så er jeg selvfølgelig interessert!

Hehe! Ja.. Vi får se da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider