Gå til innhold

Prosjekt Hamar golfen

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin golf ja, vet ikke om det står noe om det tidligere i tråden, men hvor mye yter den?

Med den chipen osv som sitter i den nå så skal den vel yte bortimot 200hk :) Ikke mye, men greit nok!!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bilen din i Ålesund på Statoil Moa i vaskehalen. Fin bil ikke tvil i det, måtte du lufte den på gamle trakter?

Ja, må det vettu.. Er på besøk hos tidligere eier av bilen i helga så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var feilen funnet.. Skivene passet ikke, og det sto feil info i produkt katalogen til brembo.. FINT!!! Så da blir det black diamond skiver i stedet! Var vist bedre og dem.. Regner med det, for dem koster det dobbelt av brembo sine! Men men.. Da blir det bremser! Kjører med orginalt enda, bare byttet klossene siden dem var så slitte fra før.. Får vel de nye skivene i mårra! updates kommer!

Fikk riktige skive jeg da jeg kjøpte brembo max skivene mine... 280mmx22mm mine passet perfekt! synes det bremser velig godt med de skivene jeg...

Er det stor forskjell på bremse effekten om du bruker green stuff kjosser enn standard??

Det er vanlig med føler ledning på den ene siden ja?? ikke på begge?? for da jeg fikk klosser sist så var det ledning på begge...

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

tror jeg møtte på deg i dag på e6, du kjørte mot oslo og jeg ifra. Var litt nord for espa, den shell stasjonen der.

Du så meg sikkert ikke, men kjørte da i corradoen min.

Jeg har ikke sagt det før, men got damned!! Kan ikke annet enn å innrømme at du har norges råeste 4`r golf :respect

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør denne nydlige golfen i Larvik på en trist Torsdag? :P

Beklager Off Topic..

Det trur jeg at jeg kan svare på.. Han er ute på tur.. ferie eller noe.. ikke helt sikker jeg.. hehe.. Påsan svarer sikkert sjøl når han kommer hjem.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg at jeg kan svare på.. Han er ute på tur.. ferie eller noe.. ikke helt sikker jeg.. hehe.. Påsan svarer sikkert sjøl når han kommer hjem.

Ok, Skvatt litt, plutslig så jeg en pen golf, kjørte forbi, kikka i speilet, wtf? den var kjent! :p

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann! Takk for alle positive tilbake mldr! :) Jeg har nok vært på en liten "ferie" sammen med en kamerat ja! Vi har vært på sørlandet en tur, men måtte innom larvik grunnet noe bekjentskap der! :) Også måtte man få litt mat i magen ;) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var golfen solgt.. Til en heldig kjøper fra fredrikstad! Håper han blir fornøyd med bilen, og at bilen holder seg de kommende år...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider