Gå til innhold

Prosjekt Hamar golfen

Ranger emnet


tfac

Anbefalte innlegg

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det blir litt feil måling, men hva skal du ha for dem?

Men jeg tror dem passer til tdi'n skjønner du! Tenkte på ca 800,-

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil du har fått deg! Har tidligere siklet mye på bilder av den. Artig at du forsetter å gjøre modifikasjoner thumpsup

 

Har du noe mer info om nakkestøttene dine? Jeg skulle gjerne ha fått montert skjermene jeg har liggene i min Bora. Har både nakkestøtter av den gamle typen og de nye med hull i midten. Tror det er best å benytte de gamle, men de er litt smale for 7" skjermene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil du har fått deg! Har tidligere siklet mye på bilder av den. Artig at du forsetter å gjøre modifikasjoner thumpsup

 

Har du noe mer info om nakkestøttene dine? Jeg skulle gjerne ha fått montert skjermene jeg har liggene i min Bora. Har både nakkestøtter av den gamle typen og de nye med hull i midten. Tror det er best å benytte de gamle, men de er litt smale for 7" skjermene.

Takk for d! ;) Ja, er jo litt kjedelig for meg å la bilen bare være som den var! Ikke minst for alle andre og! Artigere når man ser at d skjer ting med den hele tiden! Jeg måtte bygge ut mine nakkestøtter for å¨sette inn skjermer! jeg skulle hatt tak i litt mere trekk jeg.. fikk jeg beskjed om i dag, så jeg må prøve å få tak i et par nakke støtter i samme trekket som jeg har orginalt! Noen som har?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo kanskje ha fått trekket til de gamle nakke støttende jeg har liggende om jeg finner noe bedre trekk som jeg kan benytte. Trekket på de er litt "grovere" enn trekket på de nye nakkestøttene. Vet ikke om det er det du er ute etter? :)

hmm får du slengt ut et bilde av de? kan hende d er noe alla d jeg leter etter..

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten leteaksjon fant jeg de...

 

P1010002_web.JPG

Oi oi!! er akkurat sånn jeg skulle hatt! mye skulle du hatt for d da? og evt når får du sendt? hehe!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve nakkestøttende trenger jeg mest sannsynelig selv, men stoffet kunne du ha fått om jeg hadde funnet noe annet jeg kunne ha benyttet. Største problemet er at jeg må komme meg til det punktet hvor jeg skal trekke de osv... Vet ikke helt hvordan jeg skal klare det, men du får pm'e meg om du har noen tips. Blir kanskje litt mye nakkestøtte prat i tråden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve nakkestøttende trenger jeg mest sannsynelig selv, men stoffet kunne du ha fått om jeg hadde funnet noe annet jeg kunne ha benyttet. Største problemet er at jeg må komme meg til det punktet hvor jeg skal trekke de osv... Vet ikke helt hvordan jeg skal klare det, men du får pm'e meg om du har noen tips. Blir kanskje litt mye nakkestøtte prat i tråden din :)

Sant sant.. Shall do ;)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyydelig 4r!

 

Kjør litt mer på nettene a, så jeg får sett bilen din med egne øyne.. hehe

 

Jobbe der om natta, sjeldent noen frakke biler er ute da.. :s

Hehe! Hvor skulle jeg kjøre sa du?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Var d du som hilste ja?? Hehe.. Var litt usikker jeg da! Tør ikke bare stoppe sånn jeg... Vet du hvem han med den slv farga audi A4'n er og du kanskje? Han viste finger til meg... hehe! Blir ikke noe særlig fort hissig heller jeg da så!

 

Det var meg det ja.. Møtte deg på E6 ved Hamar noen få dager etterpå også.. Ja, han med A4'n er en kompis og han trodde det var meg.. Hehe.. Derfor han viste finger'n.. Må jo stoppe så man får titte litt ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg det ja.. Møtte deg på E6 ved Hamar noen få dager etterpå også.. Ja, han med A4'n er en kompis og han trodde det var meg.. Hehe.. Derfor han viste finger'n.. Må jo stoppe så man får titte litt ;)

Hehe! Oki.. Jaja.. Han drev å skulle kappkjøre etterpå gitt! men men! slikt skjer!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår