cenish Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ble veldig tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Da var det tid for en liten oppdatering om intercooleren igjen! Siden photobucket tryna sist og det var sent på kveld måtte jeg avslutte. Men nå skal jeg ta meg tid til å oppdatere her, så dere som følger med skal ha noe å kikke på :scared Når vi hadde funnet ut hvor cooleren skulle sitte måtte vi finne ut hvordan det var enklest å sette på fester, og lage til festene! Dette gjorde ved hjelp av flat stål, drill og skru stikke! Her kommer bilder: Der er hvordan den skal festes, så da var det bare å lage flere fester ;) Slik ble den fra undersiden når vi hadde festet den! Den sitter som et skudd! Tok tak i intercooleren og rykka den frem og tilbake! Eneste som skjedde var at jeg flytta på hele bilen ;) Og slik ble den ferdig montert med fangeren på ;) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 den er helt uvirkelig den bilen din: ) utrolig nydelig, men d er fortjent når man er så gal å bruke en halv dag bare til polering av coolern!: ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ser bra ut det der! Det er rimelig trengt bak fangeren. Kjøpte du cooleren av Trond W Grøvdal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ja ikke sant! Eller fått tak i en mindre cooler! Men d er jo ikke noe gøy ;) Den får nok den luften den trenger der tenker jeg :) Updates kommer straks! Stresser bare endel med bilen om dagen, så blir ikke så mye tid til nett... Har sitti i 7 timer og polert intercooleren i dag faktisk!! HIHI.. Du er GAAAAL! Bruke 7 timer på å polere intercooler faktisk:P Men ble sikkert bra vettu;) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Gøy å se at du har fått på delene jeg har skaffa deg da! samt at du har fortsatt å bygge på bilen generellt. Har muligens mer godsaker til bilen om du trenger... men kan ta det når jeg kommer nedover med touran'en på fredagen.. dBegynner virkelig å ta form den nå!, så du får eventuelt kjøpe den neste gang. Du kan jo få lov til å polere den når jeg kommer ned.. har dessverre vært litt for mye jobbing på meg den siste tiden, så er MYE som gjenstår på den da, inklusiv polering.. men men.. Dersom noen trenger intercooler så får de jo bare gi en lyd, har 4 stykker liggendes hjemme nå.. bare og sende pm i tilfelle... (når får jeg betaling for din Marius??? ;) og når får jeg høytalersettet?) må ta lillegutt her nå, så vi får snakkes.. Fortsett og legg ut bilder da... Mvh TWG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 du er en gal mann du tfac... men dæven så lekkert det der ble :afro Et ord: NYDELIG!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Du er GAAAAL! Bruke 7 timer på å polere intercooler faktisk:PMen ble sikkert bra vettu;) 7 Timer er jo ikke mye.. Egentlig! Men bra ble det ja! Må jo få litt BLING BLING til våler! Nå er det sene natte dager som gjelder, og støping osv! I natt driver vi med video presantasjonen på bilen! Som skal gå på noen av skjermene under utstilling! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Gøy å se at du har fått på delene jeg har skaffa deg da! samt at du har fortsatt å bygge på bilen generellt. Har muligens mer godsaker til bilen om du trenger... men kan ta det når jeg kommer nedover med touran'en på fredagen.. dBegynner virkelig å ta form den nå!, så du får eventuelt kjøpe den neste gang. Du kan jo få lov til å polere den når jeg kommer ned.. har dessverre vært litt for mye jobbing på meg den siste tiden, så er MYE som gjenstår på den da, inklusiv polering.. men men.. Dersom noen trenger intercooler så får de jo bare gi en lyd, har 4 stykker liggendes hjemme nå.. bare og sende pm i tilfelle... (når får jeg betaling for din Marius??? ;) og når får jeg høytalersettet?) må ta lillegutt her nå, så vi får snakkes.. Fortsett og legg ut bilder da... Mvh TWG Polere bilen din ja? Er vel det minste jeg kan gjøre for deg tror jeg :) Høytaler settet har jeg her, som du så i mld jeg skrev! Ja, må jo få gjort litt med bilen jeg og.. Er jo ikke gøy å stille ut noe noen andre har lagd... ;) Men men.. Vi får gå over bilene i mårra og få dem bra.. Bare håpe jeg blir ferdig med alt styret jeg begynte med i dag! Hehe.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 du er en gal mann du tfac... men dæven så lekkert det der ble :afro Et ord: NYDELIG!!!!! Takk takk :) Og i lige måde!! Hihi Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 den er helt uvirkelig den bilen din: ) utrolig nydelig, men d er fortjent når man er så gal å bruke en halv dag bare til polering av coolern!: ) Takk for det :) Må jo ikke være gal? hehe! Men er greit at ting ser bra ut.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ser bra ut det der! Det er rimelig trengt bak fangeren. Kjøpte du cooleren av Trond W Grøvdal? Ja, den er kjøpt av twg ja! Trangt var det så vist..! Huff så lang tid d tok å fikse det, men blei jo bra til slutt! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Detta ser bra ut, blir den å se på rudskogen på gatebil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Du er GAAAAL! Bruke 7 timer på å polere intercooler faktisk:PMen ble sikkert bra vettu;) HAN gal? hehe.. han pussa ikke i 7 timer :P mer 4-5 på ham.. jeg derimot pussa i 7 timer.. hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 HAN gal? hehe.. han pussa ikke i 7 timer :P mer 4-5 på ham.. jeg derimot pussa i 7 timer.. hehe.. Hehe..! ;) Takk til crewet mitt!! (PusseOla) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg