Gå til innhold

Prosjekt Hamar golfen

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det tid for en liten oppdatering om intercooleren igjen! Siden photobucket tryna sist og det var sent på kveld måtte jeg avslutte. Men nå skal jeg ta meg tid til å oppdatere her, så dere som følger med skal ha noe å kikke på :scared

Når vi hadde funnet ut hvor cooleren skulle sitte måtte vi finne ut hvordan det var enklest å sette på fester, og lage til festene! Dette gjorde ved hjelp av flat stål, drill og skru stikke! Her kommer bilder:

Picture117.jpg

Der er hvordan den skal festes, så da var det bare å lage flere fester ;)

fester.jpg

fester2.jpg

Slik ble den fra undersiden når vi hadde festet den! Den sitter som et skudd! Tok tak i intercooleren og rykka den frem og tilbake! Eneste som skjedde var at jeg flytta på hele bilen ;)

festet.jpg

Og slik ble den ferdig montert med fangeren på ;)

ic.jpg

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er helt uvirkelig den bilen din: ) utrolig nydelig, men d er fortjent når man er så gal å bruke en halv dag bare til polering av coolern!: )

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! Eller fått tak i en mindre cooler! Men d er jo ikke noe gøy ;) Den får nok den luften den trenger der tenker jeg :) Updates kommer straks! Stresser bare endel med bilen om dagen, så blir ikke så mye tid til nett... Har sitti i 7 timer og polert intercooleren i dag faktisk!! HIHI..

Du er GAAAAL! Bruke 7 timer på å polere intercooler faktisk:P

Men ble sikkert bra vettu;)

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at du har fått på delene jeg har skaffa deg da! samt at du har fortsatt å bygge på bilen generellt.

Har muligens mer godsaker til bilen om du trenger... men kan ta det når jeg kommer nedover med touran'en på fredagen..

dBegynner virkelig å ta form den nå!, så du får eventuelt kjøpe den neste gang.

Du kan jo få lov til å polere den når jeg kommer ned.. har dessverre vært litt for mye jobbing på meg den siste tiden, så er MYE som gjenstår på den da, inklusiv polering.. men men..

Dersom noen trenger intercooler så får de jo bare gi en lyd, har 4 stykker liggendes hjemme nå.. bare og sende pm i tilfelle... (når får jeg betaling for din Marius??? ;) og når får jeg høytalersettet?)

må ta lillegutt her nå, så vi får snakkes..

Fortsett og legg ut bilder da...

Mvh

TWG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 Timer er jo ikke mye.. Egentlig! Men bra ble det ja! Må jo få litt BLING BLING til våler! Nå er det sene natte dager som gjelder, og støping osv! I natt driver vi med video presantasjonen på bilen! Som skal gå på noen av skjermene under utstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at du har fått på delene jeg har skaffa deg da! samt at du har fortsatt å bygge på bilen generellt.

Har muligens mer godsaker til bilen om du trenger... men kan ta det når jeg kommer nedover med touran'en på fredagen..

dBegynner virkelig å ta form den nå!, så du får eventuelt kjøpe den neste gang.

Du kan jo få lov til å polere den når jeg kommer ned.. har dessverre vært litt for mye jobbing på meg den siste tiden, så er MYE som gjenstår på den da, inklusiv polering.. men men..

Dersom noen trenger intercooler så får de jo bare gi en lyd, har 4 stykker liggendes hjemme nå.. bare og sende pm i tilfelle... (når får jeg betaling for din Marius??? ;) og når får jeg høytalersettet?)

må ta lillegutt her nå, så vi får snakkes..

Fortsett og legg ut bilder da...

Mvh

TWG

Polere bilen din ja? Er vel det minste jeg kan gjøre for deg tror jeg :) Høytaler settet har jeg her, som du så i mld jeg skrev! Ja, må jo få gjort litt med bilen jeg og.. Er jo ikke gøy å stille ut noe noen andre har lagd... ;) Men men.. Vi får gå over bilene i mårra og få dem bra.. Bare håpe jeg blir ferdig med alt styret jeg begynte med i dag! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er en gal mann du tfac...

men dæven så lekkert det der ble :afro

Et ord: NYDELIG!!!!!

Takk takk :) Og i lige måde!! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er helt uvirkelig den bilen din: ) utrolig nydelig, men d er fortjent når man er så gal å bruke en halv dag bare til polering av coolern!: )

Takk for det :) Må jo ikke være gal? hehe! Men er greit at ting ser bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det der! Det er rimelig trengt bak fangeren. Kjøpte du cooleren av Trond W Grøvdal?
Ja, den er kjøpt av twg ja! Trangt var det så vist..! Huff så lang tid d tok å fikse det, men blei jo bra til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAN gal? hehe.. han pussa ikke i 7 timer :P mer 4-5 på ham.. jeg derimot pussa i 7 timer.. hehe..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAN gal? hehe.. han pussa ikke i 7 timer :P mer 4-5 på ham.. jeg derimot pussa i 7 timer.. hehe..
Hehe..! ;) Takk til crewet mitt!! (PusseOla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider