Gå til innhold

Playstation 2 i bil

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

Gjest nidaroo

jeg skal ha meg playstation 2 i bilen min nå,, så da lurte jeg på om det er noen plass på nettet man finner det.. også må jeg ha en billig god tv... Alt dette til billig pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS2 lurer jeg på om du kan finne billig på Elkjøp nå og da. Ta en ringerunde til de nærmeste forhandlerne i nærområdet ditt (sparte meg for 1500,- når jeg kjøpte min) eller søk på Kelkoo, DinPris e.l. Mulig at Hardware.no har PS2 i prisguiden sin, har ikke sjekka.

God OG billig tv? Tror nok du må velge en av delene gitt. Regner med du kan finne en ålreit 7" LCD hos Carputer.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nidaroo
PS2 lurer jeg på om du kan finne billig på Elkjøp nå og da. Ta en ringerunde til de nærmeste forhandlerne i nærområdet ditt (sparte meg for 1500,- når jeg kjøpte min) eller søk på Kelkoo, DinPris e.l. Mulig at Hardware.no har PS2 i prisguiden sin, har ikke sjekka.

God OG billig tv? Tror nok du må velge en av delene gitt. Regner med du kan finne en ålreit 7" LCD hos Carputer.no :)

går det ann å ha vanleg ps2 i bilen da?? eller må jeg ha en omkobler/adapter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må kjøpe en inverter fra 12V til 220 V. Får kjøpt de fleste plasser. en til 150W som er mer en nok for PS2 går for rundt 500 kr nettet. Den nye PSTwo kan du bare skaffe en sigarettenneradapter til.

EDIT: PS2 er den gamle med innebygd strømforsyning og PSTwo er den 75% mindre utgaven med ekstern strømforsyning.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nidaroo

hvet du om en nett side så man kjøper omformer til ps2???

så skal jeg ha en tv til den også.. men må jeg ha en spesiel cdspiller alt dette?? har denne spilleren: boss rds-3125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt brukt ps2 og dropp omformeren :) Du skrur bare opp ps2'n og finner frem til strømforsyninga. Når du løfter den opp finner du fire pinner; to positive og to negative. Du ser på strømforsyninga hva som er hva. Der lodder du på kabler som du kobler til 12v i bil. Funker!! I min bil varierer spenninga fra 10-16V og ps2 tåler det :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du kjøper den nye ps2 konsollen (den tynne) så trenger du bare å kjøpe en liten ledning som heter ps2 bil adaper. Den selger jeg for 399,- Da trenger du ikke å skru eller noen ting. bare å plugge rett i sigaretttennern og ta den ut og med deg inn når du vil. Har også noe annet tøft nå. det er en dockingstasjon ment for bruk i bil. du bare dytter ps2'en inni og vips har du 10" skjerm og tv tuner på playstationen din. Her kan dere se mer http://www.lynsltd.com/ps2__game_cradle.html

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider