Gå til innhold

Playstation 2 i bil

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

den nye tynne ps2 funker ikke med omformer osv i bil mener du?

Det er feil. Har da brukt det i min bil..

(har ikke lest hele tråden så mulig jeg missforsto...)

ja du missforstår. her var det snakk om å skru opp ps2 og koble om strømforsyninga inni maskina. det funker dårlig når strømforsyninga ikke sitter inni maskin!! så JA det funker på den gamle, NEI det funker ikke på den nye. og JA så klart det funker med omformer på den nye, jeg selger det jo selv.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvet du om noen billige tv som jeg kan ha i bil.. det er vel bare å koble det til eller må jeg ha en omkobler på det og???

Jeg har tenkt på disse tv, hvem er best..

1. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1178

2. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=730

Jeg kan skaffe deg en skjerm som er bedre enn begge de to for 1998,- Du trenger ikke noen omformer for bilde nei. bare å putte i phonopluggen og strøm til batteriet i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok kan forklare hvordan dette skal kobles opp.

Man tar en stk ps2 av den nye typen, putter Lyns sin ps2 adapter (den jeg skrev at jeg selger til 399) i sigaretttennerutaket og inn i strømhullet på ps2'en. Så tar du bilde/lyd kablen fra ps2'en. Bilde putter du inn i den gule phonopluggen som kommer ut av skjermen. Lyden kan du koble enten i spillern (viss du har aux in) eller så kan du koble den rett i forsterkerne eller så kan du koble den i skjermen (som har utgang for feks hodetelefoner) Skjermen går på 12v så du tar bare den råde og kobler på + og den svarte på -. tada, ferdig. Dette tar deg max 10 min og koble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke forstår feil så må man ha ein nye ps2 eg har den store typen;)

Vil anbefale deg å kjøpe den nye lille istede for den gamle store fordi den store har kjølevifte, som er mere sårbar for humper etc....

Mener det var det en fyr på bilradiospesialisten sa til meg....

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruene er skjult under de gummiputene på undersida. Hvis du fortsatt har garanti så mister du jo den om du åpner den.. Men må si at det skal mye til å ødelegge ps2 ved å åpne den. Bare å åpne så skjønner du fort hvor du skal lodde ledninger :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...