Gå til innhold

Infiniti og Think Custom! :D

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

du har jo ikke lagd noe av fronten....er hentet fra http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

Sier jeg noe annet? angry

Såvidt jeg ser så står det ikke "jeg har laget den helt alene"... :rolleyes:

Og dessuten har den på digimods carbon i kantene og ingen gitter så blæh.. :fingers:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jeg noe annet? angry

Såvidt jeg ser så står det ikke "jeg har laget den helt alene"... :rolleyes:

Og dessuten har den på digimods carbon i kantene og ingen gitter så blæh.. :fingers:

oioi, så sint! du har jo tatt noe annet som andre har lagd! alle moddene blit fort ganske like hvis alle skulle ha gjort d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovlov86: hadde dette vært Digimods-forumet hadde du blitt bannet med en gang.. så strengt er det der.

X

Men det er det ikke :)

Eh, jaja, driter nå egentlig i det :rolleyes:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway, laget to _KJAPPE_ nå i kveld. (kjapp som i ikke så nøye laget :) )

Ford Galaxy

fordgalaxycustom1cm.jpg

Og en lite forseggjort Audi Pickup.. Bare MÅTTE :D

audicustom0pi.jpg

Vet det ikk er mye å skryte av men :rolleyes:

Her er noe nandre jeg har laget for en stund siden:

Cadillac Deville

cadillacdevillecustom8la.jpg

Renault Modus

renaultmoduscustom4uj.jpg

Dodge Durango

dodgedurangocustommedium4cb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig høyt nivå på dette.. bruk heller mye mer tid per mod.. kvalitet foran kvantitet;)

Og jo, du blir banna for å stjele andres modder på Digimods.. flaks for deg at vi ikke er så slemme:) :rolleyes:

X

vi?? skulle noen besteme om noen som skulle ha blitt banna så hadde d ikke vert deg, men moderatorene;)

men 100% enig med deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider