zICRONix Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Tjosan .. Nån mer än jag här som kör mustang ? själv sitter jag bakom ratten på en Mach1 från 1971 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Gammelt innlegg dette, men får prøve å få litt liv i Mustang-forumet, ser ikke ut til at det er så mange mustangfolk her. '71 Mach 1, da har du vel 351C og C6 automat kanskje? Har sansen for Mach 1 modellene, Boss 351 ('71) og cabene fra '71-'73, ellers synes jeg ikke så mye om den perioden. Kjører selv en '68 Mustang HT med 289 2V og C4 automat. Har gjort ganske mye med den selv, men har enda en god del igjen å gjøre før den blir så bra som jeg vil ha den. Men den er allerede i bra stand, så jeg bruker den en god del og tar en oppgradering en gang i blandt. Det går framover, men økonomien min er ikke den beste, så det går ikke så fort. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg