G-Racing Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Heisan, tenkte jeg skulle prøve meg på å "lage" et innsugskit som dette: Men da lurer jeg på følgende: hvor skal jeg gjøre av måleren eller hva det nå er som er makert på dette bilde.. Hvilken funksjon har den og ja.. hehe Håper noen kan svare meg på dette, zetec f.eks du må vel nesten vite dette hehe Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 æh, tror ikke den var der på mitt innsug? kan hende det er "oljeluftinga" som går dit? men den gitt til luftfilterboksen på min zetec... eller nei, den slangen går jo bare rett ned på innsuget? :rolleyes: :rolleyes: det første bilde viser mitt innsug, dog på en annen bil... cta intake.... det koster 150 USD med filter, rør, etc... men jeg håper virkelig du ikke skal ha noe e-ram shit??? :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 nei nei skal ikke ha no e-ram søkte bare på googel for å finne et eksempel bilde :) oljeluftinga..den gikk til luftfilter boksen min også. men denne går jo inn på innsuget lengre ned, og dette er en form for måler eller noe sånt.. kan ta bilde av den senere om det hjelper.. men jeg har det uansett på min og vil gjærne vite hvor jeg skal gjøre av den hehe noen andre som har noen ideer? hvilken funksjon har den.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Sjekk ut ebay. Mange billige komplette kit der. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 har skjekket ebay, uten noe særlig hell, men vil uansett prøve å gjøre det selv, det er jo halve morroa ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 har du sjekket den slangedingsen/følersaken faktisk er på plastdingsene dine? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jepp har skjekket det, derfor jeg sa at jeg kunne ta bilde av den hehe ;) skjekket i går kveld :) tenkte jeg skulle måle hvor stort rør jeg trengte osv men jeg glemte bort det når jeg så den jævla føleren hehe Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jeg har fjerna alle di boksa, og jeg hadde ikke den slangen/kabelene? der... mystisk ;) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Den slangen har nok fint lite funksjon tenker jeg, har ikke denne på min motor, men ser jo ut som den hører til noe vakuum greier.. Ikke noen som har en motor liggende vel? hehe. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hmm.. nå vurderer jeg nesten å dra innom ford å spørre om jeg bare kan fjerne den og ikke bry meg noe mer om den, eller om den virkelig har en funksjon.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg