acoupe Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hei ! Folk sier til meg at ikke trim bilen siden den har bikka 200.000 km, men motoren min har aldri hatt noe maskinelt feil på tiden jeg har hatt den og vil påstå at den er i veldig god stand. Har kun skiftet noen slite deler som batteri, starter osv. Den virker som om den er bra vedlikeholdt, ingen ulyder av noen slag. G-lader er i grei form, og skal overhales til sommeren for sikkerthets skyld. Har egentlig km.stand så mye og si da på om jeg trimmer den ? Skjønner jo at siden den har gått så lang så har ting kanskje blitt mer slitt enn noe som har gått kortere, men så lenge slitedeler byttes når de må og motoren blir behandlet og vedlikeholdt som den skal så har vel ikke km.stand alfor mye å si? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er motoren sliten og med oljeforbruk, ikke trim. Fungere alt greit, trim i vei, men husk at slitasjen øker med trimmingsgraden. Lykke til. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er motoren sliten og med oljeforbruk, ikke trim. Fungere alt greit, trim i vei, men husk at slitasjen øker med trimmingsgraden.Lykke til. Tommy Bilen bruker litt olje, men tror det er toppakningen, fant ett annet sted som var lekk på som jeg har nå skiftet, så følger nøye med etter jeg får skiftet olje og oljefilter ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bilen bruker litt olje, men tror det er toppakningen, fant ett annet sted som var lekk på som jeg har nå skiftet, så følger nøye med etter jeg får skiftet olje og oljefilter ;) Du får ganske markant økt slitasje med mindre ladehjul osv. Rådelagerene dine holder nok ikke lenge. Bruttern sine rådelager holdt bare noen km med mindre reimhjul og heftig g-laderporting I og med at det er mer slitt, dårligere tetting på stempelringer, slitner lager osv blir ikke effekten hva den kunne ha blitt på en ny/nyoverhalt motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.