Gå til innhold

proff solfilm på primera

Subwoofah

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva har dere betalt for å få lagt solfilm på rutene av en proff?

Hurtigruta i drammen skulle ha 6462,- for vinduene på bakdørene+bakruta mi. Synes dette var rimelig drøyt :P

Noen som kan anbefale noen innen rimelig avstand fra drammen?

spør de hvor mye de skal ha hvis du plukker ut rutene dine selv (bortsett fra bakruta da seff...)

ettersom det j har skjønt, så sparer du en del kroner der, ved å levere bare rutene dine løst...

j sota rutene mine selv, og det kosta meg 300,- pluss noen timer med slit... resultatet ble ganske greit...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5500 koster det når eg skal få sota rutene..

Vertfall den prisen eg blei gitt når eg spurte..

Dette er ein Primera kombi...

Gjelder alle side rutene (framme og bak), pluss vinduet bak (bagasjeluka)

Så, det virker jo litt dyrt det du har fått servert..

Ikkje det at det er så billigt det eg har fått pristilbud på heller da! :rolleyes:

Edit:

Tror det var no sånn som 500 eller 750 kroner avslag pr vindu vist du demonterte

det selv..!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2500 om jeg tok ut av dørtrekka selv og 3000 om han måtte gjøre det.

Profft gjort av en som jobber med det. (men på kveldstid seff)

Av hensyn til han kan jeg desverre ikke si hvem det er..hehe

Om jeg må ta av pga snuten, legger han det på for 200 kr igjen :)

greit med litt kontakter rundt om kring...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere betalt for å få lagt solfilm på rutene av en proff?

Hurtigruta i drammen skulle ha 6462,- for vinduene på bakdørene+bakruta mi. Synes dette var rimelig drøyt :P

Noen som kan anbefale noen innen rimelig avstand fra drammen?

350,- på Torshov og 2-3 timer arbeid. Ble drit strøkent, ser ikke en jævla bobble eller ripe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være bedritent å betale x antall tusen om man må ta det av igjen pga. en sint politimann? Det er jo så klart små sjanser, men jeg ville heller ofra noen timer selv og kjøpt litt sotefilm hos torshov eller noe. Blir nok ikke så verst det om man er litt nøye.

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være bedritent å betale x antall tusen om man må ta det av igjen pga. en sint politimann? Det er jo så klart små sjanser, men jeg ville heller ofra noen timer selv og kjøpt litt sotefilm hos torshov eller noe. Blir nok ikke så verst det om man er litt nøye.

samma tankegang som meg der ja... blir jo ikke så ille resultat hvis du bruker litt tid på det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider