Gå til innhold

Falken produserer semi slicks, men de selger dem ikke..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

..i Norge eller Europa forøvrig. Her er svaret jeg fikk ved min første forespørsel:

"..Dear Mr Lillebo,

thank you very much for your kind E-Mail and your interest shown in our

Falken Tyres.

We regret to inform you that the Azenis is not available on the European

Market.

Thank you for your understanding.

With kind regards

Sumitomo Rubber Industries Ltd.

--

Miriam Volkmann <volkmann@falken-europe.de>

Så hva er det jeg ikke forstår her? Jo,- Falken lever av å selge en vare. Jeg er en kunde. Jeg vil kjøpe et av deres produkter. Og de prøver å fortelle meg at det ikke lar seg gjøre?!? Hva f....!!!??!!

Er det bare jeg som har sett Falken promotere seg med en Skyline R34 race car (Kjører Nürburgring 24 h bla..)? Hvis dette er profilen de ønsker å holde forstår jeg ikke tankemåten deres. De burde heller profilere seg med grå hår og spaserstokker pent dandert i en Huyndai Accent.

Her er siste mailen jeg sendte til hovedkontoret i Europa:-

"..Hello.

I am currently trying to purchase a product of yours, the Falken Azenis 215/615. It seems they are great value and everyone else seems to be runnig Bridgestone R 530, so I figured it was time for someone to try something else. I live in Norway, and I phoned my local dealer ( Dekkmestern ) wich referred me to the main Office. The main office claimed to be incapable of getting this tyre for sale in Norway, and I didn't feel that I got a good explenation as to why this was the case. How come the tire is available to f.ex Australia and the U.S? And how come Bridgestone can sell a tire in this category, in Norway,- while Falken can't? Falken deserves better!!

Do I have to bypass my Norwegian dealer network and contact a dealer in the U.S? I find this hard to believe..

The tire is fully D.O.T legal so I really don't see why I can't get a hold of them through my Norwegian delaer(s).

Could you please check up on this matter for me?

Best regards

- Jostein Lillebø.."

Jeg venter spent på svar. Måtte bare ha det ut :anger:

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider