Gå til innhold

Get low

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Null problem.. Jeg får ikke en colaboks under fangeren foran, og slik kjører jeg hele året, og atpåtil i Nordnorge der vi har skikkelig vinter og dårlige veier..

Bare å lære seg å kjøre det notin aneglsmili

 

 

Det er du ikke alene om... Men når man snakker bakkeklaring under en 50øring i høyden?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du ikke alene om... Men når man snakker bakkeklaring under en 50øring i høyden?

 

Så er det enten luft eller showlook...

 

Har lest om flere Golfer i div. tuning/styling blad som er senket maks hele tiden, men disse brukes da selvsagt ikke som bruksbiler lengre, mer som goværs bil.. Tror nok jeg skulle klart å kjøre med ivertfall 80mm senking uten problemer.. Har +/- 50/50 nå..(2år gammelt 40/40:D )

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det enten luft eller showlook...

 

Har lest om flere Golfer i div. tuning/styling blad som er senket maks hele tiden, men disse brukes da selvsagt ikke som bruksbiler lengre, mer som goværs bil.. Tror nok jeg skulle klart å kjøre med ivertfall 80mm senking uten problemer.. Har +/- 50/50 nå..(2år gammelt 40/40:D )

Ikke sant. Jeg kjører med noe rundt 80mm senk forran og 50 bak. E36 er HØYE originale... Off. Funker bra, er så stivt at det nesten ikke fjærer. Lenge lenge H&R og powerflex :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har luft og kjører så lav som noen av de som var på bildene, så bør de ikke være bruksbiler...

 

Eller så er det ikke samme veistandart som i Norge. De bilene hadde blitt "pinneved" bare ved å tenke på å kjøre en liten tur gjennom Bergen sentrum med ihvertfall :D

 

Men ser jo bra ut da, det må sies....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpeedWell, du må da vite sånt?:D Om det går med de dekka og den senkinga som det tiligere er skrevet inn her? Eller noen andre Golf eksperter??:) Mvh Tommen

 

Du maser i feil tråd! Lag en egen tråd hvor du spør. Nå bare ødelegger du denne, som var ment å være en bildetråd.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår