B.T.i Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvor da? Nylagt flystripe? Null problem.. Jeg får ikke en colaboks under fangeren foran, og slik kjører jeg hele året, og atpåtil i Nordnorge der vi har skikkelig vinter og dårlige veier.. Bare å lære seg å kjøre det notin aneglsmili Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Null problem.. Jeg får ikke en colaboks under fangeren foran, og slik kjører jeg hele året, og atpåtil i Nordnorge der vi har skikkelig vinter og dårlige veier..Bare å lære seg å kjøre det notin aneglsmili Det er du ikke alene om... Men når man snakker bakkeklaring under en 50øring i høyden? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er du ikke alene om... Men når man snakker bakkeklaring under en 50øring i høyden? Så er det enten luft eller showlook... Har lest om flere Golfer i div. tuning/styling blad som er senket maks hele tiden, men disse brukes da selvsagt ikke som bruksbiler lengre, mer som goværs bil.. Tror nok jeg skulle klart å kjøre med ivertfall 80mm senking uten problemer.. Har +/- 50/50 nå..(2år gammelt 40/40:D ) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Så er det enten luft eller showlook... Har lest om flere Golfer i div. tuning/styling blad som er senket maks hele tiden, men disse brukes da selvsagt ikke som bruksbiler lengre, mer som goværs bil.. Tror nok jeg skulle klart å kjøre med ivertfall 80mm senking uten problemer.. Har +/- 50/50 nå..(2år gammelt 40/40:D ) Ikke sant. Jeg kjører med noe rundt 80mm senk forran og 50 bak. E36 er HØYE originale... Off. Funker bra, er så stivt at det nesten ikke fjærer. Lenge lenge H&R og powerflex :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Slik skal det senkes:D:D:D:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ja? Det må da være noen der ute som vet om dette går eller ikke??? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hehe. Hvordan i hel*** kommer enkelte av disse seg over fartomper?? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Man kjører ikke over fartdumper.. Man finner en vei rundt.. hvis det ikke er vei rundt, så driter man i å dra dit :) Ellers er det en mulighet å kjøre skrått over.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Oh man! Kuleste felgene jeg har sett på lenge, hva heter disse? sombrero er HTN av en eller anne model, som jeg ikke kommer på nå i farta. sjekka pris på de når jeg var i Essen 2004 i dim 9x16 og for 4 felger uten dekk og messe pris så skulle de ha 15-16 000 kr mener jeg å huske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hvis man ikke har luft og kjører så lav som noen av de som var på bildene, så bør de ikke være bruksbiler... Eller så er det ikke samme veistandart som i Norge. De bilene hadde blitt "pinneved" bare ved å tenke på å kjøre en liten tur gjennom Bergen sentrum med ihvertfall :D Men ser jo bra ut da, det må sies.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 SpeedWell, du må da vite sånt?:D Om det går med de dekka og den senkinga som det tiligere er skrevet inn her? Eller noen andre Golf eksperter??:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 SpeedWell, du må da vite sånt?:D Om det går med de dekka og den senkinga som det tiligere er skrevet inn her? Eller noen andre Golf eksperter??:) Mvh Tommen Du maser i feil tråd! Lag en egen tråd hvor du spør. Nå bare ødelegger du denne, som var ment å være en bildetråd. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg la det inn her, for dere klager der ute hele tiden på folk som lager nye tråder osv. Men greit. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Dette er photochoppa! Det må det være.. synes det ser no galt ut med felgsa! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 er HTN av en eller anne model, som jeg ikke kommer på nå i farta. sjekka pris på de når jeg var i Essen 2004 i dim 9x16 og for 4 felger uten dekk og messe pris så skulle de ha 15-16 000 kr mener jeg å huske.. Kule felger, og enda kulere fordi man ikke ser dem hver dag :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg