mi3kael Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 fresht det her..kan du legge ut noen bilder når du får godsakene på plass:)..takker på forhånd;)..hehe...håper de passer...var jo fine setetrekk:D;) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbster Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Noen som har kjøpt seg universal setetrekk før? som har noe erfaringer med det? Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerAudi=) Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Noen som har kjøpt seg universal setetrekk før?som har noe erfaringer med det? Hei kjøpte sete trekk hos TSI tuning (tuning.no) kosta 1200kr funke fint di måt få kjærringa te å sy litt før at ikkje selveste setan sku vises men det va ikkje nå problem.... :titties: [/img] Siter Stian doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbster Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Okey, så du måtte legge ut mer stoff eller? Hvor stor bil har du? Setene varierer jo med størrelsen av bilen, spesielt baksetene... Siter Jeg tror det er noe gass i forruskeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerAudi=) Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Okey, så du måtte legge ut mer stoff eller?Hvor stor bil har du? Setene varierer jo med størrelsen av bilen, spesielt baksetene... har en audi 80 81typ.....nei mått sy litt før det e sånn stretsj eller ka det heite,så mått få det tel å ver stramt rundt over alt...men det funka bra :) Siter Stian doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg