Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Ranger emnet

Jeanett

Anbefalte innlegg

Hvis bilen tikker mye og så å si hele tiden så regner jeg du må bytte ventilløftere.. Måtte d på min gamle GTi i hvertfall! Er en simpel sak om du har skrudd litt bil før? Og som en sa litt lenger oppe her kan du passe på å bytte reg reim og ventil tetninger samtidig! Reima koster 150kr, og tetningene er ikke dyre! Kan evt sende deg noen bilder ifra da jeg byttet på min? Så kan jeg lage en liten instruks på hvordan du må gjøre d..? Men du må ha speial verktøy om du ikke tar av hele toppen din! For å få tatt ut tetningene hvertfall, og magnet"stav" for å få tatt av noen låse skiver som sitter neddi der! Høres vanskelig ut kanskje, men er simpelt! får du skiftet en så er du igang, alle er like! Eneste du må huske på er å merke av på kammen mener jeg å huske hvor den skal ligge i forhold til tannhjulet til reima! Men om du velger å gjøre dette selv så har jeg masse bilder.

Mv.h Marius.

Kunne du lagt ut de bilda av skiftet? :) Hadde vært fint siden jeg kanskje skal til å gjøre det selv. Er tikking på min bil også :/

89' - Golf II GL 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne du lagt ut de bilda av skiftet? :) Hadde vært fint siden jeg kanskje skal til å gjøre det selv. Er tikking på min bil også :/
Skal se om jeg ikke klarer å oppdrive dem i løpet av dagen jeg :) men kan sende dem til deg på mail, for er ENDEL bilder ;) hehe!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider