dinge Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med einsern min uten at det koster alt for mye!?:) ting jeg kan ordne med bilen selv uten kostnader til flere tusen!:) kom med tips! takk!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 skaffe deg helt sorte plastfangere.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 skaffe deg helt sorte plastfangere.. ja det skal jeg:) den bak er svart mens den fremme er lakka i gult! flasser av og er stygg!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tja, det JEG ville gjort var: - Fjerna grillyst (1. prioritet) ;) - Ny grill med emblem - Lakka felgsenter sort (kanskje) - Svarte plastspeil - Tetta bakluka ordentlig istedenfor propp Men den er jo tøff som den er, men er absolutt ingen fan av grillister :P Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ja det skal jeg:)den bak er svart mens den fremme er lakka i gult! flasser av og er stygg!:P du kan få mine for en billig penge, de er riktignok ikke svarte lenger men.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 du kan få mine for en billig penge, de er riktignok ikke svarte lenger men.... Svarte blir de da i en fei! en skikkelig rens og valgfritt produkt guffa på.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 du kan få mine for en billig penge, de er riktignok ikke svarte lenger men.... ja vel!:) skal ha for de da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ja vel!:)skal ha for de da!? Tja, hvor mye byr du da? ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 du kan få mine for en billig penge, de er riktignok ikke svarte lenger men.... varm de opp med en propanbrenner som brukes til krympeplast og de blir svarte å fine igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tja, hvor mye byr du da? ;) 10kroner+frakt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Disse fangerne er grå originalt og blir heller aldri noe annet enn grå. Den eneste løsningen for å få de svarte er å lakke dem. De som ikke har chromlister originalt er derimot svarte. Disse koster ca 700 kr pr. stk. hos Veng, komplett med skinna inni og festebeslag. Skikkelig rea, spør du meg! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Får man ikke svarte fangere med kromlister? Har ikke du det på einsern din da? Eller har du lakka? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 varm de opp med en propanbrenner som brukes til krympeplast og de blir svarte å fine igjen :) Seriøst?? Blir det holdbart da? Eller er de grå etter en uke i gjen? 10kr.. det er jo chrome-stripe på de jo :D må jo være verdt det dobbelte i hvertfall... 400,- ?? og hvis du skal på gatebil så kan jeg jo ta de med. Hvis jeg varmer de opp så må jeg jo nesten ha 800,- lol Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jeg går for kromdeler, jeg har originale fangere (77mod), speil ( 75mod) og dørhåndtak ( fra en audi eller noe sånt, trykk-ned funksjon). alt dette er VANSKELIG å skaffe, tar hvertfall tid. Men det "nest" beste synes jeg er slik som den røde til mk2-16v, kromlistgrill, kromlister på siden og bagasjeluke og vinduspakninger, kromlistfangere, kromlist i dørhåndtak. Har du store baklamper og kan sveise, foreslår jeg at du sveiser inn en plate og tilpasser små baklykter. Da mangler kanten under lykta, men den kan bygges opp med tinn eller sparkel, her kan også lages swallowtale som var på 74-75 mod. Jeg har litt customsaker også;granada-viskerarmer i krom (dette er gromt og det funker, det har jeg på min, bruk 2 m8 skiver som spacere under mutteren). Innvendige vindussveiver kan kan ta fra en granada ( passer perfekt, har jeg på min) eller en nissan cherry ( her må det borres et hull til skruen). Innvendige dørhåndtak fra eldre boble/variant ( krom, passer visst ganske bra, men sikkert vanskelig å skaffe, ønskes til min). har kan noen hente litt inspirasjon, og sikkert noen kritisere litt ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Disse fangerne er grå originalt og blir heller aldri noe annet enn grå. Den eneste løsningen for å få de svarte er å lakke dem. De som ikke har chromlister originalt er derimot svarte. Disse koster ca 700 kr pr. stk. hos Veng, komplett med skinna inni og festebeslag. Skikkelig rea, spør du meg! Ok, trodde de hadde blitt brå med tiden jeg. Ser jo skikkelig jalla ut med grå fangere da... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg