Marius Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Mange lurer på hva som skjedde og skal prøve å forklare det på en litt human måte. Bilforumet har for litt tid siden byttet server. Før hoster vi hos Nordkapp og nå hoster vi hos Webcode. Alt blei flyttet over borstett fra DNS, bilforumet lå da i dns'n til Nordkapp. Når Nordkapp ikke hostet oss mere så de ikkeno grunn til å ha oss i DNS sin lenger så de slettet oss. Nå er bilforumet.net i dns til Webcode og alt som er som det skal. Vi venter nå på at Webcode skal endre vhosten sin. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Jeg trykket på oppdater knappen på browseren på jobben, og plutselig var det ikke mere forum...blei redd dere ikke hadde betalt regninga jeg:eek: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 nå som dns funker har de selvfølgelig greid å bruke feil IP....vi venter..... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 hva skulle man gjort uten bilforumet¨ konge forum:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 nå funker jo http://www.bilforumet.net da :D enderlig tilbake, beggynte å gå lei av den "backupp url" blir så mye mere stas å bare taste inn bilforumet.net babe yeah!! lenge leve forumet!!!!! thumpsup Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Får presentere meg som Daglig Leder i Webcode under denne posten :P Gledelig å hoste Bilforumet. Feilen lå aldri hos Webcode, (så har jeg mitt på det rene). Mer glipp fra Nordkapp som ikke sa ifra i tide. Ellers vil jeg bare arrestere marius på en ting. Bilforumet ligger på egne navnetjenere, ikke Webcode sine vanlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Gratulerer flums :D Dere hoster verden beste sider på nettet. Klarer ikke leve uten Bilforumet. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg