TOP GUN Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Anders, var feite de lysa til Inpro. :) Ja, jeg synes de er drittøffe..!! Syns jeg skimter en ny frontleppe og grill på blå-bilen...?! :D Fått opp sideskjørt og vinge nå, men nissen sendte bare ett sett, skulle ha 2...Dohh!! Har purra på han..Må få gjort noe med stabstaget ditt snart, eller har du blitt gla i subbelyden...hehe... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja, de lyktene var phetere syns jeg! er jo heller ikke noe gøy å ha d alle andre har! men kunne du kanskje bestilt slike? for meg, eller hvor kan jeg finne dem? De øverste ja.. hehe Kan fixe det..:) Skal jeg bestille opp et sett til deg..? Havner på 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja, jeg synes de er drittøffe..!! Syns jeg skimter en ny frontleppe og grill på blå-bilen...?! :D Fått opp sideskjørt og vinge nå, men nissen sendte bare ett sett, skulle ha 2...Dohh!! Har purra på han..Må få gjort noe med stabstaget ditt snart, eller har du blitt gla i subbelyden...hehe... :D Er en ny leppe ja, blir snart ny front :) Er mildt sagt møkk lei den jævla subbinga, kommer opp så fort jeg har tilbake fangeren... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hehe...den er god! :) Har forresten bestilt 1 liter lakk til deg sammen med no annen lakk jeg skulle ha...Visste ikke at Jazzblå-fargen til VW var perlemor... Men nå er vel denne tråden på vei til å skli ut...sorry tfac! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hehe...den er god! :)Har forresten bestilt 1 liter lakk til deg sammen med no annen lakk jeg skulle ha...Visste ikke at Jazzblå-fargen til VW var perlemor... Men nå er vel denne tråden på vei til å skli ut...sorry tfac! Går bra d ;) Men det heter ikke perlemor, det heter perlemo.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Perlemo? Den var ny for meg...Nå er ikke jeg noen lakkekspert, men i Norsk-Norsk ordbok står det: perlemor - Glinsende overflatelag på innsiden av muslingskall(skjell). Jeg vil tro at lakken stammer fra denne beskrivelsen, men jeg skal nå ikke være helt skråsikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg