Aeomholt Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Vask verktøyet i aceton! ser ikke penget med det... blir bare gris :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Til alle som skal ha Carbon, Kevlar, Glassfiber, Polyester, Epoxy ++++++++ Reis til: Diab AS Nye Vakåsv. 78 1395 Hvalstad (ASKER) Knallgod service, og bra priser Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonArveS Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 De har ikke tilfeldig vis en nettside vel? Siter Jon Arve Sporstøl President Club Honda Norge Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 http://www.diabgroup.com/ Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 for de som er ute etter skikkelige kvalitets produketer innen kompositt vil jeg anbefale Pelle Nymoen AS... Kontaktinformasjon: Pelle Nymoen AS Gateadresse: Gamle Gupuv. 19 Poststed: 1341 Slependen Orgnr.: 954527689 Etableringsdato: 01.01.1989 Kommune: 0219 Bærum Fylke: Akershus Telefon: 67545060 Telefax: 67565504 Epost: p.nymoen@frisurf.no Han forhandler: Carbonfiber. Glassfiber. Aramidfiber, (noen kaller dette Kevlar, men det er bare en produsent av aramidfiber). Honeycombe, både i aluminium og forsterket papir. Resiner og herdere. Og utstyr for bearbeidning av fiber. Prisene han tar for varene skulle det vel bare være å sende en mail og spørre han om ;) Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoorthy Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 trodde ikke pelle solgte annet enn i stort kvanta jeg? han var ihvertfall ikke glad i å dele opp ruller før, har han begynt med dette nå? Siter FIBER-ART.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 trodde ikke pelle solgte annet enn i stort kvanta jeg? han var ihvertfall ikke glad i å dele opp ruller før, har han begynt med dette nå? nei det tror jeg ikke...men en hel rull går fort! og glass er jo ikke serlig dyrt heller da... er vel 20kr/m2 for e-glass. carbonfiber og aramid går vel for ca. 240kr/m2. kommer jo litt ut på hvilken klasse, og styrke det er snakk om. Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Spaceworld i Hønefoss er vel eneste Spacworld i Norge som har egen bilstereo avdeling. De som jobber der har peiling og man får gode priser og annbefalninger på hva man skal kjøpe... De selger både Elementer, spillere, ferdige kasser, tomme kasser og "råvarer#. Siter [-]00 Audi A3 1,8T Quattro [-]96 Subaru Impreza 2,0GL [-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport [x]01 Toyota Yaris 1,0 [x]86 BMW E30 316 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teaakvik Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hei er det noen her som har støpt i carbon. Sitter å leker med tanken om å støpe meg noen smådetaljer til min mustang. Så jeg har noen spørsmål i den sammenheng. Jeg har støpt en god del ting i glassfiber så der er jeg oppe å går. Men jeg trenger i så høve lit ekstra utstyr til en carbonstøping. De plastposene til vakumering av støpingen, hvor får man kjøpt disse? Carbonmattene har jo flere vektkklasser etter tykkelse. Jeg er ute etter den skråstilte vevingen i carbonen så hvilken veving bør jeg bruke. Jeg forstår det så at det er en egen type polyester / resin til carbonstøping som er gjennomsiktig. Hvilken temperaturer og tid er det gunstig å herde støpingen i og hvor mye vackum må til for støpingen? Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg