Gå til innhold

corolla e11 hjelp

Ranger emnet

Ole-P

Anbefalte innlegg

hei lurte bare om noen som er litt flinke som kunne hjulpet meg å stylet denne bilen... jeg har bilder av styling og felger som skal på men har ikke prog eller skils til å gjøre dette selv så håper noen her har lyst til å gjøre dette.

denne skal styles:

bilenmin.jpg

skal ha denne fronten og sisde skjørt.. IKKE VINGEN BAK:

_savage_invader_e11_01f.jpg

disse felgene:

wrcfelg.jpg

og en liten ide om fiks av panser og lykter:

http://i6.photobucket.com/albums/y213/Ole-P/hmmf.jpg

hadde vært fint om noen hadde fått fikset dette?

hvis noen finner det for godt å legge til detaljer som sotede vinduer, senking, grill gitter og speil osv så er dette helt ok men helst ikke bytt farge...

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble bedre en hva jeg hadde klart hehe. har detvet å lekt meg i paint liksom hehe. og det går ikke bra. men foresten er det stille men 335 din nå for tiden eller? venter spent på det prosjektet der

skrev et innlegg på tråden min;)

check it

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde meg:D ble ikke så bra da. fargen på fronten ble feil, felgene var i heeeeelt feil vinkel, men men. du får en idee;)

bilenmincopy.jpg

hehe..den ble som honda modden min den chris..hahaha...*ler*...men konge...gleder meg til å se prosjektet hvis du starter på det...blir sikkert konge med det kit'et;):)

suzuki dr big 50//

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen andre har lyst å prøve seg på denna mod'n så hadde jef vært happy. har lagt opp et nytt bilde av felg i annen vinkel. ikke helt perfekt vinkel men det var den som jeg fant på pc'n min som var i nemest samme vinkel?

så hvis noen hadde tatt seg tid til å prøve seg å få et nice resultat hadde jeg blitt happy.

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ga`n ett forsjøk æ.. Skal du ha bedre så må du ha bedre bilda av delan vill æ tru.. Men e vell alltids mulig å få d bra til men gidda ikke gjøre d så vanvitti nøye..

tok en liten redigering til i paint åssen jeg even kommer til å sveise litt på panseret. jeg får en ganske bra helhet nå så tror det kommer til å falle ¨på dette styling kit'et når jeg får inn noen penger etter hvert. kommer til å komme en egen prosjekt tråd på denne bilen etter hvert...

bilenmin15nx2.jpg

og tusen takk for hjelpen

det der ble ikke så aller værst det der nei. selve fangeren er i virkligheten bare bolt on men må gjøres litt plast arbeid da jeg har annen front så er bare interisert å se åssen det ser ut med mine lykter osv før jeg venetuelt går til bestilling av styling kit'et og har desverre ikke bedre bilder for hånden nå da jeg ikke har noe digital camera så jeg får tatt noen nye bilder av bilen min...

Mvh

Ole-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:titties: noen flere her som har lyst på å prøve seg? nå er det meste lov. hehe bytte fagre ovs bare men holder seg innenfor temaet som er å få på stylingen fra den røde og over på den svarte uten å ødelegge fronten :P hehe

Mvh

Ole-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:titties: ingen flere som har lyst til å prøve å fåtil detta? hadde satt pris på flere mods-???

Mvh

Ole-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider