kzn Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 har vurdet å skaffe ny list til bagasjelokket, som går over hele... se bilde1, det er den korte lista, den lange går helt ut til baklyktene. (fant ikke bilde) går det bra å bytte bare lista? ser ut som den er skrua fast... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Den andre typen er en hel enhet sammen med bakplata. det svarte som er på de andre lyktene sitter på lykta.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Vectra GLS og 2000 modellen hadde vel denne bakplaten som du tenker på. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 eg har ikkje sån bakplate på min vectra... men eg har sånn list som du snakker om... vettje korleis du skifta den men? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Som dere ser må lyktene også skiftes ved lang list, for å få det pent.. Gå for turbo bakplate og lykter.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 den som Toa har... sånn er jeg ute etter... er finere enn med bar over skiltet som jeg har... men regner med det går greit å bytte... så hvis noen har en slik er jeg interessert i å kjøpe. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Han m Huå Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 dn e enkel å bytte. har nettopp skiftet bakplaten på min. hadde sånn m refleks på sidene mn skiftet ut til bare svart plate uten refleks. Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra4ever Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hei.. jeg har en plate sånn at du slipper å bytte lykter med en gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra4ever Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 dn e enkel å bytte. har nettopp skiftet bakplaten på min. hadde sånn m refleks på sidene mn skiftet ut til bare svart plate uten refleks. hei jeg er ny her foresten:) men du som byttet til uten refleks... her du kastet den??????? jeg trenger med refleks!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Han m Huå Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Nei jeg har ikke kastet bakplata m refleks på ennå, sga kansje brugan. sga skifta te svarte styling lykte bag så må se koss d tar sg ud me bakplate m og uten refleks...mn vis eg finne ud at eg ishe sga ha bakplatå m refleks sga eg sei i fra til dg vectra4ever Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 bump ;) ingen som har en slik list å selge? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra4ever Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 bump ;) ingen som har en slik list å selge? jeg kan selge deg hel svart plate bak... kontakt meg her så kan vi ordne noe:) :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 er ikke interessert i hel bakplate.... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg