Mrs Aero Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Finns det nån som kjörer Saab her? Og risken for tomater er stor...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by Mrs Aero Finns det nån som kjörer Saab her? Og risken for tomater er stor...? Nå om dagen kjører jeg SAAB når jeg må noen steder. Men det er ikke min, heldigvis. mvh boXer - vet hvordan det føles når en Saab 9-5 2.0T ikke berører bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 en 1600 kilos 9000cs med 2liter og 130hk.. men den går greit nok til dagligdags kjøring Skal selge den hvert øyeblikk, venter på en annen bil. Trives forøvrig veldig godt bak rattet på bruttern's 9-5 Aero, 280hk og kraftig dreiemoment.... en godt alternativ til Audi (med unntak av RS modellene) og de andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg