rudi Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nei bruk basisk elektrode viss du vill at de skal holde, helst rundt 100 amp men de ser du åssen sveisen former seg. Blir den slik at den har ein form for rygg heiter den konkrav, den holder ikke så myje som ein konveks sveis. Da har heilt slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 trur jeg skal sveise spærre i en av akslingene jeg har liggende:D *har 3-4stk* Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 har et par stykker jeg også :D lurer fælt på å sveise.. men førsteprioritet er å ha i diffbrems på bilen :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg