JHU Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Kid-A, ikke si til "gutta" at jeg har gjort dette.... Lite skamsen är man nog... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 her er mitt bidrag mods: senket hele coupen og flyttet bakover større fangere og skjørt breddet foran og bak "fjærnet" døra senket andre hjul fjærnet vinge bytta ut tanklokket med "racinglokk" endret fargen på bilen en smule modda lykter :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Mitt bidrag: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Wee! Her er da mitt bidrag. Mods farge, dekor og dame? hehe Fort gjort ca 15min arb... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 og her er mitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Takker denne gangen for mye større intresse for konkurransen.. _______AVSLUTTET_________ Poll venter Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 nå kan dere vote til dere blir grønne Avsluttes Lørdag 0000 den votinga http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8166 Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Vinneren ble Hiip, med sin barbie car!!! jeg vil gjerne att Hiip sender meg ett bilde på mathis-p@frisurf.no , men er ikke det gjort før mandag kveld, så kan dere gjerne sende meg ett forslag, så bruker jeg det i Compo3, for den skal starte på mandag / tirsdag Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg