awt Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg vet det står for Nissan Antithief Security eller noe slik, men hva er det egentlig, hva gjør det? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg vet det står for Nissan AntiTheft System eller noe slik, men hva er det egentlig, hva gjør det? Det er hva som kalles "Startsperre" på godt norsk! :D Men det høres jo litt tøffere ut! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nissan Anti theft system : Nissan anti tyveri system (skal vist være et av de bedre systemene Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Den fungere slik at NATS enheten i bilen din sjekker at nøklen du sette i tenningslåsen er den riktige nøkkelen. Hvis du ser på nøkkelen din, så er det et lite rødt området (Liten firkant) hvor identifikasjonen ligger. Dette gjør at det ikke er mulig å starte bilen bare ved å kopiere nøkelen. Hvis du har feil nøkkel, hindrer NATS enheten at ett eller annet nødvendig signal kommer frem til hjernen. Correct me if I'm wrong... sombrero Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Finnes ikke noe rødt merke på nøkkelen her i huset. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Finnes ikke noe rødt merke på nøkkelen her i huset. Ikkje på min heller..! Men eg husker at -99 modell Micra hadde det..! Men der, synst eg og huske, var ikkje åpne lukke knappene på nøkkelen heller.. Det var ein egen sånn dippedutt for fjernstyring av sentral låsen, og ein nøkkel med ein liten rød firkant dippedutt under.. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 på min :) :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har et slikt rødt merke på mine nøkler også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har et slikt rødt merke på mine nøkler også :) da har du startsperre som ar avhengig av riktig nøkkel sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har også noe med at dørene på bilen låses på en spesiell, sterkere måte, hvis man bruker nøkkelen istedenfor fjernkontrollen... Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har også noe med at dørene på bilen låses på en spesiell, sterkere måte, hvis man bruker nøkkelen istedenfor fjernkontrollen... hææææ ? nu trur æ du roter litt ..... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hææææ ? nu trur æ du roter litt ..... Bakker deg opp på den påstanden Primer.GT Nå roter du litt! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 :) kan hende at han mener at om du surrer bilen inn i kjetting å så bruker nøkkelen ... da skal æ vare ening i at den blir bedre låst sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Dersom bilen blir låst utefra med nøkkel kan den ikkje opnes innefra! dette har eg testet! det er noke drit dersom du ødelegger låssylinderen og ikkje kommer deg inn... da må du krype inn bagasjerommet.. prøv og låse noken onne i bilen... og be de låse opp innen fra... NB det finnes ein måte å tilbakestille dette... men det skriver eg ikkje på nettet! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Dersom bilen blir låst utefra med nøkkel kan den ikkje opnes innefra! dette har eg testet! det er noke drit dersom du ødelegger låssylinderen og ikkje kommer deg inn... da må du krype inn bagasjerommet.. prøv og låse noken onne i bilen... og be de låse opp innen fra... NB det finnes ein måte å tilbakestille dette... men det skriver eg ikkje på nettet! om æ sitter inne i bilen min å låser den med fjærnkontrollen kan den heller ikke åpnes innen i fra.. da går alle låseknappene i dødgang :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg