Primera SI Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 om æ sitter inne i bilen min å låser den med fjærnkontrollen kan den heller ikke åpnes innen i fra.. da går alle låseknappene i dødgang :) Der ser du... kansje det er det Mr. Ellingsen prøver å sei... men på ein litt feil måte... Sender deg PM anngående kosn du kan få låst opp innefra... i tilfelle du får bruk for å gjer det ein gang.. Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 greit ;) men trur nokk at om æ hadde blitt innelåst , så hadde sinnet tatt over, å da hadde sideruta gått rett ut :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Der ser du... kansje det er det Mr. Ellingsen prøver å sei... men på ein litt feil måte... Sender deg PM anngående kosn du kan få låst opp innefra... i tilfelle du får bruk for å gjer det ein gang.. Det kunne jeg tenkt meg å vite oxo.... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg