Gå til innhold

Bil-bildejakt - Google leken

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dette ble vansklig, lo som faen av dalan sin her :D

hehe

Skidracer sin kommer ikke opp :/

kimman supplerte med masse bilder :D

hehe

Men skulle ha en gammel ustabil, og eneste som hittil har kommet med en gammel mann er Dalan :)

Gratulerer, seieren gikk til elverum :)

Min funker fett som faen den...? Trykke F5?

Helt enig i at Dalan sin er genial lol

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er reglene sånn at den som er først ute vinner? Syns den kan få gå littegrann jeg, så rekker vi å få flere bra forslag.. ;)

Fine bidrag, selv om det ikke har vært helt ordentlig sportsbil med i bildet enda da, mer racerbil (og 1 familiebil :P)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er reglene sånn at den som er først ute vinner? Syns den kan få gå littegrann jeg, så rekker vi å få flere bra forslag.. ;)

Fine bidrag, selv om det ikke har vært helt ordentlig sportsbil med i bildet enda da, mer racerbil (og 1 familiebil :P)

Er vel beste bildet som skal vinne! ikke nødvendivis d 1 nei..

Familie bilen har bremset 360 hk ell nå sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo.jpg Volvo V70 sportsbilen

Volvo V70 er sportsbilen for deg som liker å drive med sport. I tillegg til god plass og unik fleksibilitet, har den mange sporty detaljer, et imponerende sikkerhetsnivå og sportslige ytelser. Volvo V70 har responsvillige femsylindrede motorer fra 130 til 300 hk! Ytelsen på stereoanlegget er det heller ikke noe å si på: Du kan få Volvo V70 med ni høyttalere, subwoofer og Dolby Surround Pro Logic II på 445W!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, nå er det vel sånn at den forrige vinneren har gått hjem, så noen må poste neste oppgave snart?

Har ikke utropt noen vinner enda nei, så runden er fortsatt gående.

Men nå går jeg hjem, så da lar jeg stafettpinnen gå videre til Kimman, den var tøff :D

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider